نسخه چاپی

عیادت دانشجویان تهرانی از مجروحان یمنی

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران عصر امروز به عیادت مجروحان یمنی می‌روند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مرتضی کرمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی پیش از ظهر امروز در نشست‌خبری بسیج دانشجویی ۶ دانشگاه بزرگ تهران که با موضوع سفر اردوغان به ایران، بیانیه هسته‌ای لوزان و جنایات رژیم آل‌سعود در یمن در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با تدبیر نظام خون شهدای هسته‌ای پایمال نشود.

وی درباره بیانیه لوزان گفت: برخی از موارد بیانیه لوزان قابل نقد است. البته قبل از آن به تیم مذاکره‌کننده خسته نباشید می‌گوییم، اما باید دقت شود که ما با طرفی روبرو هستیم که دائما در حال کارشکنی است و از حسن نیت ایران سوءاستفاده می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی با اشاره به نقاط مبهم بیانیه لوزان، افزود: این بیانیه نقاط مبهمی دارد که امیدواریم آقای ظریف و مسئولان مذاکره‌کننده صریح و دقیق به سوالات پاسخ دهند؛ البته نقطه اصلی بحث ما به آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی بازمی‌گردد و انتظار داریم که وی به ابهامات مهم پاسخ دهد.

کرمی خاطرنشان کرد: سوال ما در بحث تحریم‌هاست؛ مقامات ایرانی می‌گویند تحریم‌ها یک جا لغو خواهد شد. باید بر این دو کلمه بحث کنیم که آیا زیرساخت تحریم‌ها برداشته می‌شود یا فقط خود تحریم‌ها فسخ می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اگر طرف غربی از هم‌اکنون بحث موشک بالستیک و حمایت از مقاومت را پیش بکشد ما خط خود را جدا کنیم.

کرمی گفت: هم‌اکنون جمهوری اسلامی به مقطعی رسیده که روی سانترفیوژ IR۸ کار می‌کند و می‌تواند به آن گاز تزریق کرده و استفاده صنعتی کند.

در پایان این نشست، مجتبی ثابتی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی بقیةالله، ایران، تهران، شهید بهشتی، شاهد و آزاد تهران اعلام آمادگی کردند تا برای کمک به مردم یمن به این کشور اعزام شوند و از وزارت خارجه درخواست همکاری دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در اعتراض به لغو مجوز تجمع دانشجویی مقابل سفارت عربستان قرار است عصر امروز به عیادت مجروحان کشور یمن برویم.

۱۳۹۴/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...