نسخه چاپی

گزارش تمرین امروز استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال به بازیكنان خود تاكید كرد كه از این پس به چشم بازی‌های حذفی به مسابقات لیگ برتر نگاه كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، بازیکنان تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل راه‌آهن تمرینات خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کردند. از نکات قابل توجه بازگشت جاسم کرار و هاشم بیک‌زاده به تمرینات بود که هر دو بازیکن پس از صحبت با مسئولان باشگاه سپاهان از امروز در تمرینات حضور پیدا کردند.

بعد از حضور کرار عده‌ای از بازیکنان استقلال به سراغ او رفتند و پرسیدن که دیروز چرا به تمرین نیامده و آیا پولی دریافت کرده است یا خیر.

* خسرو حیدری به دلیل آسیب‌دیدگی تنها غایب تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بود.

* امیر قلعه‌نویی یک ساعت زودتر خود را به محل تمرین رساند و در اتاق خود با شاهرخ بیانی و رضا رجبی گفت‌وگو کرد.

* امیرحسین صادقی نیز امروز یک ساعت زودتر از بقیه در محل تمرین حاضر شد و علاوه بر تمرینات اختصاصی برای دقایقی در کنار مشوقین استقلال بازی تنیس فوتبال انجام داد.

* امید ابراهیمی که در تمرین دو روز پیش دچار مصدومیت شده بود امروز به دویدن دور زمین پرداخته و با مربی بدنساز آبی‌پوشان کار کرد. این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال در مقابل ذوب‌آهن ندارد.

* در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان تیمش گفت: من فیلم بازی را چند بار دیدم. شما مقابل فولاد خیلی خوب بازی کردید و دلم می‌سوزد که چرا این مسابقه را واگذار کردیم.

وی افزود: از شما می خواهم از این به بعد به بازی‌ها به شکل دیگر نگاه کنید اصلا فکر کنید لیگ برتر تمام شده و مسابقات از این پس حذفی است. هر بازی را که ببرید به مرحله بعد صعود می‌کنید.

قلعه‌نویی در ادامه به بازیکنان تیمش در خصوص اهمیت ضربات ایستگاهی گفت: در سپاهان و تراکتورسازی که بودم 12 گل از روی ضربات ایستگاهی زدیم. نمی‌دانم چرا حالا از ضربات ایستگاهی خوب استفاده نمی‌کنید. همین امیرحسین صادقی در تراکتورسازی که بودیم 2 گل از روی ضربات ایستگاهی زد از شما می‌خواهم که بازی با فولاد را دیگر فراموش کنید و مقابل ذوب‌آهن به فکر گرفتن حق استقلال باشید.

* پس از صحبت‌های سرمربی تیم استقلال قلعه‌نویی برای دقایقی کوتاه با حنیف عمران‌زاده گفت‌وگو کرد و این بار برخلاف تمرینات هفته‌های گذشته در ابتدا تمرین استقامتی را برای بازیکنان در نظر گرفت. در بخش بعدی بازیکنان در دو گروه سبز و نارنجی فوتبال تحت فشار را انجام دادند که قلعه‌نویی از آنها می‌خواست بیش از دو ضرب به توپ نزنند.

رضا رجبی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور داشتند ضمن آنکه حدود 70 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمشان بودند.

* کریم بوستانی در گوشه‌ای از زمین تمرین دروازه‌بانی را برای شاگردانش در نظر گرفت.

* در اواخر تمرین امروز جواد زرینچه و محمود فکری مدافعین تیم استقلال را به گوشه‌ای از زمین برده و در حالی که این بازیکنان روی زمین نشسته بودند با آنها گفت‌وگو کردند. دو مربی استقلال در گفت‌وگو با مدافعان در خصوص جاگیری این بازیکنان در قسمت‌های مختلف زمین برای دقایقی با آنها به صحبت پرداختند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا برای دیدار با ذوب‌آهن مجددا در کمپ حجازی پیگیری خواهد شد.

۱۳۹۴/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...