نسخه چاپی

طبقه هفتم علاء الدین باید برچیده شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:شهرداری باید كل طبقه هفتم علاء الدین را تخریب كند نه فقط چند پارتیشن را آیا شهرداری اجازه می‌دهد كه بقیه مردم هم دو طبقه خلاف روی ساختمانشان بسازند؟

به گزارش نما به نقل از فارس، محسن سرخو در خصوص ساختمان علاءالدین گفت: شهرداری اعلام کرده است که طبقه هفتم این ساختمان باید برچیده شود اما فقط پارتیشن‌بندی‌های آنجا برداشته شده است.

وی با تأکید بر این موضوع که ساخت طبقه هفتم غیرقانونی و خلاف بوده است گفت: اما طبقه خلاف همچنان سر جای خود باقی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پارتیشن‌ها که خلاف نبوده است ساخت طبقه خلاف بوده گفت: شهرداری باید اقدامات لازم در جهت تخریب این طبقه را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه از شهرداری سؤال کرده‌ایم چرا تاکنون این طبقه تخریب نشده است گفت: هنوز به ما جوابی نداده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این موضوع که مصوبه باید اجرایی شود گفت: اگر مالک حقی دارد که باید اعاده و پیگیری کند اما این طبقه برای تخریب رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ را دارد.

به گفته سرخو خیلی از افراد به مالک علاءالدین برای این طبقه پول داده‌اند ولی هنوز پولشان را پس نگرفته‌اند و امیدوارند که مغازه‌هایشان را پس بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: شهرداری باید کل طبقه را تخریب کند نه پارتیشن‌ها را آیا شهرداری اجازه می‌دهد که بقیه مردم هم دو طبقه خلاف روی ساختمانشان بسازند؟

وی تأکید کرد: باید رویه شهرداری تغییر کند و اگر مصوبه تخریب علاءالدین همه مراحل را طی کرده شهرداری باید آن را اجرا کند.

۱۳۹۴/۱/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...