نسخه چاپی

لغو تجمع دانشجویان به دلیل بازی فوتبال تراكتورسازی - الاهلی بود!

دانشجویان بسیجی استان آذربایجان شرقی، در واكنش به اهانت‌های رئیس جمهور تركیه به ملت ایران قصد داشتند 18 فروردین در برابر كنسولگری این كشور در استان تجمعی برگزاری كنند كه به دلیل عدم موافقت و صدور مجوز لغو شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، دانشجویان بسیجی استان آذربایجان شرقی، در واکنش به اهانت‌های رئیس جمهور ترکیه به ملت ایران قصد داشتند امروز (18 فروردین) در برابر کنسولگری این کشور در استان تجمعی برگزاری کنند که به دلیل عدم موافقت و صدور مجوز لغو شد.


عبدالله شادی مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی با تایید این خبر در همین رابطه گفت: گروه‌های دانشجویی مختلف در اعتراض به سخنان غیرمسئولانه رئیس جمهور ترکیه نامه‌ای را مبنی بر صدور مجوز برای برگزاری تجمع در برابر کنسولگری ترکیه در استان که در خیابان ولیعصر تبریز مستقر است به فرمانداری ارسال کردند.


وی ادامه داد: با وجود پیگیری های مداوم دانشجویان در نهایتاً آقای شهرتی‌فر فرماندار شهر تبریز اعلام کردند وزارت کشور با برگزاری این تجمع مخالف است.دلیل یا بهتر بگویم بهانه ای نیز که جهت عدم موافقت و صدور مجوز برای تجمع به ما اعلام شد بازی فوتبال تراکتورسازی با الاهلی عربستان بود.


گفتنیست امروز تجمع دانشجویان در برابر سفارت عربستان نیز با مخالفت وزارت خارجه روبروی شده و به دلیل عدم صدور مجوز لغو شد.

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...