نسخه چاپی

دانشجویان اصفهانی حمله به یمن را محكوم كردند

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان آمده است: ضمن محكومیت این تجاوز وحشیانه به مردم بی‌دفاع یمن به آنان اعلام می‌كنیم انقلاب اسلامی و مردم مومن ایران در كنار همه ملت‌های مظلوم جهان بوده و به حول و قوه الهی تا نابودی تمام و كمال شیاطین ذره‌ای از پای نخواهیم نشست.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: معلوم نیست غلامان سعودی حلقه به گوش سگ‌های آمریکایی - اسرائیلی چه پنداشته‌اند که خود را داعیه‌دار سرنوشت یک ملت دانسته و همچون عروسک خیمه‌ شب‌بازی در دستان آمریکا و اسرائیل با دخالت در مسائل داخلی یک کشور تنها اهداف شوم استکبار جهانی رادر منطقه دنبال می کنند؟ متن این بیانیه به شرح ذیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نظر ما بیدارى اسلامى به وجود آمده است؛ سعى شد از سوى دشمنان اسلام که این بیدارى را سرکوب کنند - و یک جاهایى هم سرکوب کردند - اما بیدارى اسلامى سرکوب شدنى نیست. پرچم اعتزاز اسلام بلند شده است، برافراشته شده است؛ احساس هویت اسلامى امروز در مسلمانان، در هر نقطه‌ى عالم، نیرومند شده است و نیرومند خواهد شد. امام خامنه‌ای


پس از پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه ملت مسلمان و انقلابی ایران بر استبداد حاکم بر کشور ازسوی مزدوران پهلوی و استکبار جهانی ؛ این گفته استاد شهید مرتضی مطهری که می فرمایند:« من به تدریج این امید در دلم زنده می شود که این انقلاب به ایران محدود نمی ماند ، هفتصد میلیون مسلمان را در بر خواهد گرفت و چه افتخاری برای ایران خواهد بود که یک انقلاب اسلامی از ایران شروع شود ... » ، روز به روز بیشتر در دنیای واقعیت معنا پیدا می کند و امروز با هوشیاری مردم منطقه و کشور های اسلامی بارقه هایی امید بخش از بیداری اسلامی و سرکوب ظلم را مشاهده می کنیم ؛ و هیچ شکی نیست که پیروزی نهایی برای اسلام است و در نهایت این استکبار جهانی که سرمنشا آن غده سرطانی منطقه اسرائیل غاصب است ، نابود خواهد شد . واما آنچه امروز بر صدر اخبار داخلی وخارجی قرار گرفته است حمله ی وحشیانه وحیوانی آل سعود با همکاری چند کشور عربی منطقه و از جمله آمریکا وسایر کشور های استکباری به ویژه رژیم حرامزاده اسرائیل به مردم مظلوم یمن می باشد.واما نکته حائز اهمیت ودرد آور سکوت جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل متحد وشورای امنیت می باشد که با بی اعتنایی نسبت به این تجاوز ،حمایت خودرااز آن اعلام نموده اند.البته این چنین حرکاتی ازسوی این مجامع نه تنهادراین مسئله بلکه درتمامی رفتارهای ضد بشری چند کشور ظالم در گذشته وحال نیز مسبوق به سابقه است.


معلوم نیست غلامان سعودی حلقه به گوش سگ های آمریکایی- اسرائیلی چه پنداشته اند که خود را داعیه‌دار سرنوشت یک ملت دانسته و همچون عروسک خیمه شب بازی در دستان امریکا و اسرائیل با دخالت در مسائل داخلی یک کشورتنها اهداف شوم استکبارجهانی رادر منطقه دنبال می کنند؟


جای تردید نیست که آل سعود و استکبار جهانی از انتقال شمیم بیداری اسلامی و گسترش اسلام ناب محمدی در قلب ملت های جهان در بهت و هراس به سر می برند ،و لازم است بدانند همان طور که مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند: «وقتی احساس وظیفه‌ی اسلامی در یک ملتی به‌وجود آمد، احساس هویت اسلامی وقتی در یک ملتی به‌وجود آمد، به این آسانی‌ها نمیشود این را از بین برد؛ حالا گیرم یک دولتی سرکوب بشود یا برکنار بشود - یا با کودتا، یا با هر عارضه‌ی دیگری - لکن آن روحی که در مردم به‌وجود می‌آید، آن خودباوری و خودبازیابی هویت اسلامی، این به این آسانی‌ها از بین نخواهد رفت و از بین هم نرفته است» ، این بیداری اسلامی و حرکت خود جوش قطار مردمی به هیچ عنوان از ریل خود واژگون نمی شود و بهتر است از انجام چنین حرکت های احمقانه ای دست بردارند که «الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم ».


در پایان ما دانشجویان بسیجی استان اصفهان ضمن محکومیت این تجاوز وحشیانه به مردم بی دفاع یمن، به آنان اعلام می‌کنیم انقلاب اسلامی ایران ومردم مومن ایران اسلامی درکنار همه ملت های مظلوم جهان بوده وبه حول قوه الهی تا نابودی تمام وکمال شیاطین از روی زمین ذره ای از پای نخواهیم نشست که "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم".


والسلام علی من تبع‌الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...