نسخه چاپی

بازار سیاه برای بلیت‌هایی كه رایگان است!

در حالیكه ورود به استادیوم برای تماشای دیدار پرسپولیس-النصر رایگان اعلام شده اما عده‌ای از افراد سودجو از بی‌اطلاعی گروهی از هواداران سوءاستفاده كرده و به فروش این بلیت‌های رایگان پرداختند!

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالیکه کمتر از دو ساعت به برگزاری بازی تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان زمان باقیمانده در حدود بیش از ۱۵هزار نفر در استادیوم آزادی حضور دارند.

*توسط باشگاه پرسپولیس و با همراهی لیدرهای این باشگاه تعداد زیادی پرچم‌های ایران و پرسپولیس در ورزشگاه میان هواداران تقسیم شد.

*تعدادی از هواداران با در دست داشتن پرچم ایران به استقبال از این بازی آمدند.

*در حالی‌که تمام بلیت‌های این دیدار توسط حسین هدایتی پیش‌خرید شده اما عده‌ای از افراد سودجو با به راه انداختن بازار سیاه برای این بلیت‌های رایگان اتفاق عجیبی را رقم زدند جالب اینجاست که این افراد سودجو به عده‌ای از هوادارانی که از رایگان نبودن این بازی بی‌اطلاع بودند بلیت می‌فروختند!

*داوران این دیدار در ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه به زمین بازی آمدند و ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف زمین چمن در کنار زمین عکس یادگاری گرفتند.

*در اطراف ورزشگاه آزادی ترافیک نسبتاً شدیدی وجود دارد.

*در حالیکه پرچم‌های ایران و باشگاه پرسپولیس میان هواداران تقسیم می‌شد لیدرهای پرسپولیس از مردم می‌خواستند که نگذارند پرچم‌ها روی زمین بیفتند چرا که به پرچم کشورمان بی احترامی می‌شود.

*یک پرچم ۵۰ متری ایران در ضلع شمال غربی ورزشگاه روی سکوها پهن شده است.

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...