نسخه چاپی

اجازه بازدید از مراكز نظامی داده نمی‌شود

معاون ستادكل نیروهای مسلح گفت: خط قرمز ایران در مذاكرات بازدید از مراكز نظامی است و این اجازه به هیچ‌وجه داده نخواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ائتلافی که عربستان و برخی کشورهای دیگر به دنبال آن بودند تا اقدامی جدی و نظامی علیه یمن صورت دهند در عمل با بطلان مواجه شد و به نظر نمی‌آید کشورها دست به این ریسک خطرناک و خطای راهبردی بزنند و امیدواریم این قضایا با راهکار یمنی-یمنی حل شود.

وی همچنین با اشاره به اوضاع عراق نیز گفت: در گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد نظام عراق پابرجا باشد و برخی کشورها و در رأس آنها آمریکا به دنبال سقوط حکومت عراق بودند اما هر روز که می‌گذرد ملت و دولت عراق پیروزتر می‌شوند و امیدواریم در آینده نزدیک همه بخش‌های عراق آزاد شود.

جزایری تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که هرکجا ظلم و تجاوزی صورت بگیرد در کنار مظلوم خواهد ایستاد و امیدواریم کمک‌های مستشاری که ایران دارد مثمرثمر باشد.

سخنگوی نیروهای مسلح همچنین با اشاره به مطرح شدن بازدید از مراکز نظامی در مذاکرات گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات بازدید از مراکز نظامی است. در گذشته این اجازه داده نشده و در آینده هم داده نخواهد نشد و این را به مردم اطمینان می‌دهیم.

۱۳۹۴/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...