نسخه چاپی

وزیر خارجه راهی تهران شد

وزیر امور خارجه ایران پس از سفر دو روزه به عمان و پاكستان و دیدار و گفت‌وگو با مقامات این كشور در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به ویژه اوضاع یمن راهی تهران شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران پس از سفر دو روزه به عمان و پاکستان و دیدار و گفت‌وگو با مقامات این کشور در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به ویژه اوضاع یمن راهی تهران شد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران پس از آنکه دیروز (چهارشنبه) وارد مسقط شد و چند ساعت را در عمان با یوسف بن علوی همتای عمانی خود در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و به خصوص یمن به رایزنی پرداخت، به اسلام‌آباد رفت.

ظریف پس از ورود به فرودگاه بی‌نظیر بوتو به منظور دیدار با سرتاج عزیز مشاور نخست‌وزیر در امنیت ملی و امور خارجی راهی وزارت خارجه پاکستان شد و شب نیز در ضیافت شام سرتاج عزیز حضور یافت.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران صبح پنجشنبه نیز با رؤسای نمایندگی‌های ایران در پاکستان صبحانه کاری داشت و پس از آن با محمد نواز شریف نخست‌وزیر پاکستان ملاقات کرد.

وزیر خارجه ایران در ادامه دیدارهایش با مقامات پاکستان با رضا ربانی رئیس مجلس سنا و ژنرال راحیل شریف فرمانده ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف همچنین ناهار را مهمان وزیر دارایی پاکستان بود و پس از آن با ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان به رایزنی پرداخت.

۱۳۹۴/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...