نسخه چاپی

توضیحات جوزانی درباره «ایران برگر»

كارگردان فیلم« ایران برگر» با بیان اینكه پهنه دشت ایران فقط تهران نیست، گفت: در این فیلم حرف دل مردم را زدم.

به گزارش نما به نقل از فارس، مسعود جعفری‌جوزانی عصر امروز در جمع اقشار مختلف مردم و هنرمندان شهرستان ملایر با بیان اینکه از ملایری بودنم به خود می‌بالم اظهار داشت: افتخار می‌کنم که زاده ملایر و فرزند فرهنگ سرزمین ایران هستم.

وی با بیان اینکه هر کاری باید با مدیریت و تخصص انجام شود از ساخت فیلم «ایران برگر» به عنوان هفتمین اثر سینمایی خود یاد کرد و افزود: در زمان ساخت این فیلم احساس کردم باید حرف دل مردم را بزنم.

کارگردان فیلم «ایران برگر» عنوان کرد: نمی‌خواهم بگویم خیلی هم موفق بوده‌ام اما صداقت را در این فیلم پیشه کار خود قرار دادم.

وی تصریح کرد: با ساخت این فیلم، خواستم یادآوری کنم پهنه دشت ایران فقط تهران نیست بلکه ایران گستره عظیمی است که متعلق به همه قبایل و اقشار است.

جعفری جوزانی مهمترین پیام «ایران برگر» را داشتن مدیریت و تخصص در انتخابات خواند و گفت: در کار انتخابات و نماینده شدن برای مردم باید کار و تخصص هدف باشد.

وی با بیان اینکه بیکاری ریشه همه مفاسد و معضلات جامعه است افزود: باید کاری کنیم یک بیکار در شهر پیدا نشود.

این کارگردان با بیان اینکه تولیدات هنری فاخر نیاز به حمایت دارد خاطرنشان کرد: باید مردم به ویژه جوانان را به سمت و سوی هنر سوق دهیم.

در ادامه شهردار ملایر نیز مسعود جعفری‌جوزانی را یکی از افتخارات بزرگ ملایر خواند و گفت: شهرستان ملایر دارای ظرفیت‌های قوی در زمینه‌های مختلف به ویژه هنر است.

علیرضا رضایی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها باید استفاده شود عنوان کرد: با وحدت و همدلی موجود بین مسئولان شهرستان باید هنرمندان و آثار فاخر آنها بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما حفظ وحدت و توجه به اخلاق‌مداری برای خدمت به مردم است.

در ادامه این مراسم نیز فیلم سینمایی «ایران برگر» در سینمابهمن ملایر با حضور کارگردان و تعدادی از عوامل فیلم به نمایش گذاشته شد؛ شهردار ملایر نیز عوامل فیلم تجلیل کرد.

۱۳۹۴/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...