نسخه چاپی

نمایندگان مردم زابل و زهك در گفتگو با نما:

ضعف مدیران ارشد استانداری سیستان و بلوچستان باعث ناامنی در منطقه شده است/ بحث ها و مسایل جناحی و گروهی به جای رسیدگی به زندگی مردم

عکس خبري -ضعف مديران ارشد استانداري سيستان و بلوچستان باعث ناامني در منطقه  شده است/ بحث ها و مسايل جناحي و گروهي به جاي رسيدگي به زندگي مردم

حلیمه عالی گفت: به جایی آنكه به وضعیت زندگی و معیشت مردم رسیدگی شود و بیكاری جوانان را سامان دهی كنند، به بحث ها و مسایل جناحی و گروهی خود می پردازند.

حلیمه عالی نماینده مردم زابل و زهک در گفتگو با خبرنگار نما در واکنش به اقدامات تروریستی اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان گفت:به اعتقاد بنده ضعف مدیران ارشد استانداری و تک بعدی نگریستن آنها به مسایل سیستان بلوچستان است که این اقدامات تروریستی و تهاجم اشرار در منطقه اتفاق می افتد. به جایی آنکه به وضعیت زندگی و معیشت مردم رسیدگی شود و بیکاری جوانان را سامان دهی کنند، به بحث ها و مسایل جناحی و گروهی خود می پردازند.
وی افزود : در این مدت ما فقط شاهد جا به جایی افراد توانمند در استان بوده ایم؛ یعنی استانداری سیستان و بلوچستان مجموعه ای از افراد ضعیف و فاقد کارایی شده اند. ما یک معاون فنی استانداری داشته ایم که درست کار می کرد ؛ اما به بهانه های مختلف ایشان را برداشتند. استاندار محترم بگوید که از زمانی که دکتر میری را برداشته اید چه اقدامات مهمی را انجام داده اید.
نماینده مردم زابل و زهک خاطر نشان کرد: به نظر می رسد که باید میزان کارآمدی استانداری فعلی را با دوره پیشین آماری مقایسه کنید. این استاندار مردم را در نظر نمی گیرد و به خرد جمعی قائل نیست. حتی از نظر نمایندگان به عنوان مشاوره استفاده نمی کند. اگر این استاندار باقی بماند وضعیت امنیتی و عمومی منطقه ازاین بدتر می شود. گرچه عده ای از ایشان دفاع می کنند ولی آنچه مردم شاهد آن هستند این مساله نیست .
همچنین سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص این کشتار بیرحمانه اظهار کردک متاسفانه علی رغم سیاستهای جدیدی که دولت در استان سیستان و بلوچستان در پیش گرفته است، اما بنا به دلایلی در بحث جلوگیری از عملیاتهای تروریستی موفق نبوده است.
وی خاطر نشان کرد: البته سپاه در جلوگیری از این اقدامات تروریستی بسیار موثر بوده است ؛ ولی تا زمانی که دولت دولت عزم خود را برای انسداد مرزها جزم نکند و تخصیص بودجه لازم بریا این کار صورت نگیرد ، متاسفانه این اقدامات رخ خواهد داد.
وی افزود: به هرجهت مرز وسیع است و مناطق سهل الوصول زیاد داریم و اشرار و برخی از گرئهک ها به راحتی در منطقه تردد می کنند و متاسفانه شاهد این جنایات علیه نیروهای مرزبانی و نیروهای مردمی که بیطرف هستند مورد هجمه قرار می گیرند. البته با توجه به حمایتهایی که انجام شد سپاه در دستگیری قاتلین معلمین و دیگر شهدای منطقه اقدامات خوبی داشت ولی عدم حمایت جدی از طرح انسداد مرزها که یکی از عوامل اصلی است ؛ باعث وقوع چنین اتفاقاتی می گردد. لذا باید سریع پیگیری شود.

۱۳۹۴/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...