نسخه چاپی

چه كسانی به "در حاشیه" اعتراض می‌كنند

عضو جامعه جراحان كشور گفت: سریال "درحاشیه" برای مردم سرگرمی است و نباید عده ای را از تماشای آن نیز محروم كرد. مسلماً بیمار به سمت پزشك واقعی می‌رود، بنابراین آنهایی كه ریگی به كفش دارند نسبت به "در حاشیه" شروع به اعتراض می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی سیفی عضو جامعه جراحان کشور درباره سریال "درحاشیه" اظهار داشت: به نظرم در این سریال حتی سرمایه گذارش هم مورد تمسخر واقع شده است اما در هر صورت برای مردم سرگرمی است و نباید عده ای را از تماشای آن نیز محروم کرد. "در حاشیه" تنها یک سریال است اما بیمار واقعی به سمت پزشک واقعی می‌رود ما چرا باید با پخش این سریال از این موضوع بهراسیم؟

وی ادامه داد: آنهایی که ریگی به کفش دارند نسبت به "در حاشیه" شروع به اعتراض می‌کنند. این هم یک سریال است دیگر و اگر بخواهیم همه اقشار جامعه را نسبت به یکدیگر جدا سازیم باید یک خودسانسوری داشته باشیم. در حقیقت باید دید که مردم نسبت به این سریال چگونه قضاوت می‌کنند؟

این جراح عمومی با اشاره به اینکه شاید با پخش این طنز مردم به سمت پزشک انتخابی خود گرایش یابند، به شفا گفت: خُب طنز است و ما که نمی‌توانیم به عنوان پزشک از سازندگان طنز بخواهیم مجموعه ای باب مبل ما بسازنند.

وی در پاسخ اینکه با ادامه پخش سریال "درحاشیه" موافق هستید یا نه، گفت: این سریال برای عده ای یک سرگرمی است پس چرا باید آنها را محروم کنیم. اگر دوست دارند تماشا کنند نباید سانسور کنیم.

سیفی خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم که رسانه‌ها چرا تا این حد روی این موضوع مانور کردند. چرا روی دیگر سریال‌ها مانور نمی‌کنند؟ مگر می‌شود که همه چیز بر وفق مراد ما باشد؟ چون همه چیز در جهان هستی نسبی است پس معتقدم که نباید به این سریال واکنش نشان داد.

۱۳۹۴/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...