نسخه چاپی

تلویزیون، مستند «آرمیتا» را دستكاری كرد

عبدالرحیمی، كارگردان مستند «آرمیتا مثل پری» به پخش دستكاری شده این فیلم در شبكه مستند اعتراض كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عبدالرحیمی، کارگردان مستند «آرمیتا مثل پری» به پخش دستکاری شده این فیلم در شبکه مستند اعتراض کرد.

دقایقی پیش مستندی به نام «روایت دیدار» از شبکه مستند پخش شد. مستندی که در تیتراژ پایانی آن از نام احمد عبدالرحیمی به عنوان کارگردان اثر استفاده شده بود.

اما عبدالرحیمی، به نحوه پخش این مستند که دوسال پیش آن را با نام «آرمیتا مثل پری» ساخته بود اعتراض کرد و گفت: فیلم پخش شده دستکاری شده بود و تصاویری خارج از داستان اصلی به فیلم اضافه شده بود.

وی افزود: این فیلم در مورد ارتباط صمیمی مقام معظم رهبری با آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند داریوش رضایی‌نژاد، شهید هسته‌ای بود اما تصاویر اضافه شده به آن روند فیلم را کاملا تغییر داده بود. فیلم من هیچ ربطی به داستان ترور این شهید نداشت. دستکاری در فیلم لطمه زیادی به جنبه عاطفی فیلم زده بود.

عبدالرحیمی در ادامه تاکید کرد: در حالی اسم این فیلم تغییر کرده و تصاویری به آن اضافه شده است که نام من در تیتراژ پایانی اثر دیده می‌شود. گویا دوستان هیچ احترامی برای سازنده فیلم قائل نیستند. آنها می‌توانستند برای تغییر فیلم با من تماس بگیرند، من هم ایده و هم راش‌هایم را به آنها می‌دادم.

مستند 46 دقیقه‌ای «آرمیتا مثل پری» به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی احمد عبدالرحیمی در گروه معارف شبکه یک تهیه شده است.

۱۳۹۴/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...