نسخه چاپی

ناو روسی 308 تن از اتباع 19 كشور را از یمن خارج كرد

یكی از ناوهای نیروی دریایی روسیه 308 تن از اتباع 19 كشور را از یمن خارج كرد، كشوری كه عربستان در آن علیه حوثی‌ها دست به عملیات هوایی زده است.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، یکی از مقام‌های روس با اعلام اینکه پنج تن از این افراد اتباع جمهوری آذربایجان هستند، گفت: 45 تن روسی، 18 تن آمریکایی، پنج تن انگلیسی، یک نفر بلغارستانی، شش تن اهل استونی، 14 تن اوکراینی، 95 تن بلاروسی، سه تن اهل ترکمنستان، هشت تن اهل ازبکستان، یک نفر اهل بحرین، پنج تن اهل جیبوتی، 159 تن اهل یمن، یک نفر اهل سومالی، سه تن اهل فلسطین، 13 تن اهل اردن، 9 تن اهل کوبا، دو تن اهل مصر و یک نفر هم تبعه عربستان هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: تمامی این افراد با صحت و سلامت کامل از یمن خارج شده و در ناو روسی هستند و امروز (یکشنبه) به جیبوتی می‌رسند. همچنین این ناو روسی چند عملیات علیه دزدان دریایی در خلیج عدن انجام داده است. در 26 مارس، حملات هوایی عربستان در یمن و علیه حوثی‌ها آغاز شده است.

سخنگوی ارتش یمن نیز اعلام کرد: در جریان حملات هوایی عربستان تاکنون قریب به 1000 تن شامل 200 کودک جان باخته و 15 هزار تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...