نسخه چاپی

اظهارات لاریجانی در نشست مجلس و دولت

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع هسته‌ای در شرایط ویژه‌ای هستیم و باید به گونه‌ای عمل كنیم تا مذاكرات دستاورد بزرگی را برای كشور به همراه داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت گفت: در این نشست رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 اظهار داشت، اکنون در موضوع هسته‌ای در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و باید در دو سه ماه آینده با هوشیاری به پیش رویم تا این مذاکرات منجر به دستاورد بزرگ برای کشور شود.

وی افزود: رئیس مجلس همچنین با اشاره به شرایط اخیر منطقه خاورمیانه گفت که ما در منطقه دارای شرایط خاصی هستیم که باید با دقت کافی با قضایای موجود در منطقه برخورد کنیم.

سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت گفت:‌ رئیس مجلس در این نشست با اشاره به وضعیت آب در کشور گفت که توجه به حل مشکل آب در کشور از ضروری‌ترین اقدامات دولت است.

وی افزود: رئیس مجلس با تشریح وضعیت اقتصاد کشور توجه به اقتصاد داخلی کشور را یک ضرورت دانست.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس عنوان کرد که اگر توافق خوبی هم در مذاکرات هسته‌ای صورت گیرد ما باید مشکلات اقتصادی را از طریق توجه به اقتصاد درونی حل کنیم.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: لاریجانی گفت که سرمایه‌گذاری در بخش نفت و فعال کردن بخش خصوصی و حل مشکل بیکاری از اولویت‌هایی است که باید برای آن راهکارهایی را پیدا کنیم.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...