نسخه چاپی

جوان ایذه‌ای بر اثر اصابت صاعقه جان داد

ساعتی پیش برخورد صاعقه به یك دامدار در حال كوچ در شهرستان ایذه، باعث مرگ وی شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ساعتی پیش یک جوان 27 ساله در اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد و یکی از همراهان وی نیز بر اثر برخورد این صاعقه مصدوم شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه دقایقی پیش در این شهرستان، با تائید این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع‌رسانی به هلال احمر ایذه مبنی بر برخورد صاعقه به یک دامدار در روستای موردغفار از توابع بخش هلایجان، تیم‌های امدادی این اداره به منطقه اعزام شدند.

کورش مهرزادگان افزود: فرد دچار حادثه شده از دامداران کوچنده استان چهارمحال و بختیاری در خوزستان بود که در حین کوچ دچار برخورد صاعقه شد و جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یکی از همراهان این فرد نیز دچار حادثه شد خاطرنشان کرد: وضعیت فرد حادثه دیده دوم زیاد حاد نبوده و با درمان سرپایی به مشکل وی رسیدگی شد.

مهرزادگان در پایان تصریح کرد: فرد حادثه دیده بر اثر شدت برخورد صاعقه در همان مکان جان خود را از دست داده بود و به بیمارستان شهدای ایذه انتقال داده شد.

ورود سامانه کم فشار در روز گذشته به شهرستان ایذه، باعث بارش‌های پراکنده شده بود و امروز علاوه بر وزش باد و وجود خاک در منطقه و بارش باران گل آلود، در ساعات پایانی امروز رعد و برق در منطقه آغاز شد.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...