نسخه چاپی

بركناری استاندار در وسط جلسه رسمی!

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی با انتقاد از تغییرات مكرر استانداران این استان كه در كمتر از هشت سال نام هفت استاندار را به خود دیده است را غیر منطقی دانست.

قاسم جعفری در گفتگو با ایلنا که تغییرات مکرر استانداران را باعث عقب افتادگی استان خراسان شمالی می‌دانست ادامه داد: صرف نظر از اشخاص، عزل و نصب‌ها و تغییرات مکرر استانداران، خراسان‌شمالی به گونه‌ای بوده که طی هشت سال تاسیس شش استاندار از سوی دولت برای سکان‌داری آن معرفی شده است.


وی گفت: تنها یک سال از زمان فعالیت دولت مانده و معرفی استاندار جدید که حداقل هشت ماه نیاز داشته تا استان را بشناسد معقول نیست.


به گزارش ایلنا استاندار خراسان شمالی به صورت ناگهانی بدون هماهنگی نمایندگان مردم خراسان شمالی با مصوبه هیات دولت تعیین شد.


برکناری «ابوطالب شفقت» در حالی بود که او در بجنورد با حسین رضازاده و اعضای تیم وزنه برداری کشور که برای اردو در بجنورد به سر می‌برند در محل دفترش دیدار داشت.


بر اساس مصوبه دیروز هیات دولت محمود احمدی بیغش به عنوان استاندار خراسان شمالی تعیین شد.


بیغش بعد از محسن نریمان، بهروز همتی، غلامحسین بشارتی (سرپرست استانداری)، مروج الشریعه، محمد حسین جهانبخش و این استاندار برکنار شده هفتمین استاندار خراسان شمالی است که تنها نزدیک به هشت سال از عمر این استان می‌گذرد.

محمود احمدی بیغش نماینده پیشین مردم شازند در مجلس بوده است که بعنوان کاندیدای انتخاباتی حامی دولت از حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس بازماند.


خراسان‌شمالی با دارا بودن ۲۸هزار کیلومتر وسعت و داشتن ۸۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۹مرداد ۸۳ تاسیس شده است.

۱۳۹۱/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...