نسخه چاپی

فرمانده ناجا:

در دفاع از ارزش‌ها كوتاه نمی‌آییم

عکس خبري -در دفاع از ارزش‌ها كوتاه نمي‌آييم

اگر زمانی شاهد ورود ترور به مركز كشور باشیم این به نا امن بودن مرزها برمی گردد كه لازم است نیروهای پرتوان و با انگیزه همراه با تجهیزات پیشرفته و معتبر در مرزها حضور داشته باشند.

به گزارش نما به نقل از ايسنا ، سردار اسماعيل احمدي مقدم روز پنجشنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی و مرزبانی استان اردبيل با اشاره به اينكه وظيفه اصلي ما پاسداري از مرزهاي ديني كشور است، تصريح كرد: گرچه مرزهاي جغرافيايي كشور را پاسداري مي‌كنيم، ولي در واقع از مرزهاي ديني و ارزش‌هاي اسلامي كشور نيز دفاع مي‌كنيم.

وي ادامه داد: اگر دفاع از ارزش‌ها نباشد خاك كشور هم بي روح است، زيرا آنچه كه به خاك ارزش و روح مي‌دهد دفاع از ارزش‌هاي ديني است كه به كشورمان تقدس مي‌دهد.

فرمانده ناجا با تاكيد بر اينكه وظيفه ما نظاميان دفاع از ارزش‌هاي كشور است، افزود: ما وظيفه داريم خود را به اخلاق اسلامي آراسته سازيم و در دفاع از ارزش‌ها كوتاه نياييم.

وي بيان كرد: قطعا دراين مسيرو در راه دفاع از ارزش‌هاي كشور دشمنانمان آرام نمي‌نشينند و به كشورمان هجوم مي‌آورند و نبايد در اراده ما خللي ايجاد شود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تلاش دشمنان اسلام را بي‌هويت كردن جوانان ايران دانست و افزود: دشمنان اسلام همواره سعي كرده‌اند با ترويج خوش‌گذراني‌ها و شهوت‌راني هاي كوتاه مدت جوانان را سرگرم كارها و لذت‌هاي زودگذر همراه با سختي‌هاي ماندگار سازند كه كار ما در مقابل اين توطئه‌ها مجاهدت است.

وي با بيان اينكه مرزهاي شمالي كشور از مرزهاي امن كشور هستند، افزود: دشمن همواره سعي كرده ناامني را به كشور صادر كند.

فرمانده ناجا با بيان اينكه استان اردبيل از بالاترين شاخص‌هاي امنيتي برخوردار است، خواستار همكاري مردم و سازمان‌هاي ديگر در محافظت از مرزها و امنيت كشور شد.

۱۳۹۱/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...