نسخه چاپی

توكلی: هاشمی مشاورانش را تغییر دهد

احمد توكلی در واكنش به اظهارات روز گذشته هاشمی رفسنجانی گفت: طرح مطالب بدون مأخذ ارزش تاریخی كتاب‌های خاطرات ایشان را هم زیر سؤال می‌برد.

به گزارش نما به نقل از فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اظهارات روز گذشته آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مراسم بزرگداشت همسر رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: یکی از مشکلات آقای هاشمی این است که مطالب خود را به کسانی مستند می‌کند که اکنون دیگر در قید حیات نیستند.

وی تأکید کرد: نمی‌خواهم آقای هاشمی رفسنجانی را متهم کنم، اما بهتر است مطالبی مطرح نکند که منابعی برای تائید آن اکنون وجود ندارد، زیرا این نحوه رفتار، ارزش تاریخی کتاب‌های خاطرات ایشان را هم زیر سئوال می‌برد.

وی اظهار داشت: چرا ایشان که این همه سال به انقلاب خدمت کرده است اکنون باید صحبت‌هایی بکند که متناسب با شرایط کشور نباشد؟

این نماینده مردم با یادآوری موقعیت خاص کشور جهت عبور از گردنه‌های سخت دیپلماسی هسته‌ای گفت: در این شرایط که ما به وحدت و انسجام نیاز بیشتری داریم این گونه صحبت‌ها شایسته نیست.

توکلی با اشاره به اینکه هاشمی به همه مسئولان کشور دسترسی دارد، گفت: در صورتی که وی بخواهد ابهامات خود را راجع به موضوعات کشور حل کند برای ایشان آسان است.

وی افزود: کسی مدعی نیست که در کشور کار خلاف اسلام و قانون اتفاق نمی‌افتد کما اینکه در 8 سال ریاست و صدارت آقای هاشمی هم کم و بیش همین طور بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: آقای هاشمی که تأکید می‌کند که باید وحدت ملی را حفظ کنیم و در مسئله مهمی مثل توافق هسته‌ای انتقاد را تخطئه می‌کنند، چگونه خودشان مواضعی اختلاف برانگیز مطرح می‌کند؟

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: بنده مشفقانه (به آقای هاشمی) توصیه می‌کنم مشاورین خود را تغییر دهد و به‌جای جوانان عصبی از پختگان طرفدار انقلاب که در میان دوستانشان کم هم نیستند، بهره‌مند شود.

۱۳۹۴/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...