نسخه چاپی

سرقت مسلحانه از یك بانك در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: بانك مسكن شعبه‌المهدی واقع در منطقه سیدی این شهر امروز هدف سرقت مسلحانه قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت نیک مرام با بیان اینکه بانک مسکن شعبه المهدی واقع در منطقه سیدی این شهر امروز هدف سرقت مسلحانه قرار گرفت، اظهار کرد: در پی این حادثه گروه‌های گشت و عملیات کلانتری 37 در کوتاهترین زمان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: بررسی‌های نخست در صحنه سرقت با توجه به اظهارات شاهدان حاکی از آن بود که جوانی با استفاده از یک قبضه اسلحه کلت کمری مبلغ یک میلیارد و 373 میلیون ریال از این شعبه بانکی سرقت کرده و با موتورسیکلت از صحنه گریخته است.

وی عنوان کرد: هنگام وقوع سرقت مسلحانه به رغم فعال بودن دوربین‌های بانک آژیر خطر به صدا در نیامده و این شعبه بانکی که در منطقه‌ای خلوت قرار دارد نگهبان هم نداشته ست.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: هم اینک با ورود کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به موضوع و ردزنی گسترده اطلاعاتی با توجه به سرنخ‌های موجود کار شناسایی و دستگیری عامل سرقت در جریان است.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و یا مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا شماره تلفن 2183700 پلیس آگاهی خراسان رضوی اطلاع بدهند.

۱۳۹۴/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...