نسخه چاپی

فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون شد

فاطمه هاشمی برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا انتخاب شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا صبح امروز با حضور اعضای هیأت‌های استانی و 11 کاندیدای احراز این پست و به ریاست غلامرضا شعبانی‌بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در نهایت فاطمه هاشمی برای 4 سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

با توجه به این که فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا زیر مجموعه معاونت توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان است این مراسم با حضور غلامرضا شعبانی بهار معاون وزیر ورزش برگزار شد و شاهرخ شهنازی نیز به عنوان نماینده کمیته المپیک حضور یافت.

مریم وطن دوست، طاهره طاهریان، فاطمه هاشمی، رضا رودگر، محمود جعفری، محمد هادی خشنودی، محمدتقی ماهتابخواه، هانی صباغیان، تورج ملک محمدی، پروین داد اندیش و فروزان زاهد منش نامزدهای تایید شده از سوی مراجع ذیصلاح بودند که پیش از رای گیری، جعفری، خشنودی، رودگر، زاهدمنش، صباغیان، طاهریانف ماهتابخواه و وطن دوست به نفع فاطمه هاشمی انصراف دادند. داد اندیش نیز هنگام رای گیری در مجمع حاضر شد و به نفع هاشمی کنار رفت تا رقابت برای ریاست بین ملک محمدی و هاشمی باشد.

در نهایت از 32 رای ماخوذه فاطمه هاشمی با کسب 32 رای برای چهار سال به ریاست رسید.

فاطمه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی موسس این فدراسیون بوده و هم اکنون ریاست بنیاد بیماران خاص و پیوند اعضا را برعهده دارد.

فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اسفند ماه 91 با فدراسیون ناشنوایان ادغام شد اما کمتر از 18 ماه بعد بار دیگر از این فدراسیون جدا و به صورت مستقل فعالیت های آن پیگیری شد. سیدباقر فاطمی نسب آخرین رئیس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا بود که پس از ادغام به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص در این سمت فعالیت کرد.

۱۳۹۴/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...