نسخه چاپی

پیش‌بینیUSATODAY: ایران 12 مدال می‌گیرد

سایت آمریكایی USATODAY پیش‌بینی كرد ایران 12 مدال در المپیك لندن به دست می‌آورد.

به گزارش ايسنا، سايت USATODAY مدال‌هاي تمامي رشته‌هاي المپيكي را پيش‌بيني مي‌كند كه اين پيش‌بيني هر ماه بروز مي‌شود.

در پيش‌بيني ماه ژوئن اين سايت 12 مدال براي ايران شامل 5 طلا، 5 نقره و 2 برنز در نظر گرفته شده است كه قطعا اگر ورزشكاران ايران تا اين حد موفق عمل كنند، نتيجه‌اي تاريخي در ورزش ايران ثبت خواهد شد.

در پيش‌بيني اين سايت، 6 مدال براي كشتي، 3 مدال براي وزنه‌برداري و 3 مدال براي تكواندوي ايران كنار گذاشته شده است. البته در برخي موارد پيش‌بيني‌هاي USATODAY واقع‌بينانه نيست چرا كه براي تكواندوي مردان ايران 3 مدال پيش‌بيني شده در حالي كه هر كشور تنها مي‌تواند 2 شركت كننده در تكواندوي مردان داشته باشد!

از تعداد مدال‌هاي طلايي كه براي ايران پيش‌بيني شده است، كشتي و وزنه‌برداري هر كدام 2 طلا سهم دارند و يك طلا هم براي تكواندو در نظر گرفته شده است.

همچنين رنكينگ تعداد مدالي ايران در المپيك، رده 25 عنوان شده است.

بر اساس پيش‌بيني صورت گرفته، در المپيك لندن چين از لحاظ تعداد مدالها، با 94 مدال در رده نخست قرار گرفته و آمريكا (88)، روسيه (81) و بريتانيا (63) در رده‌هاي بعدي قرار مي‌گيرند. از لحاظ مرغوبيت مدال نيز آمريكا با 41 طلا، چين با 34 طلا و روسيه با 21 طلا عنوان‌هاي اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند و آلمان و انگليس به ترتيب با 20 و 17 طلا در رده‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند.

بايد ديد در المپيك لندن اين پيش‌بيني‌ها تا چه حد به واقعيت نزديك هستند.

۱۳۹۱/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...