نسخه چاپی

شبكه الجزیره صهیونیستی راه‌اندازی می‌شود

یك سرمایه‌دار صهیونیست – فرانسوی قصد دارد شبكه‌ای صهیونیستی ایجاد كند كه به سبك و سیاق الجزیره به معرفی شیوه زندگی مدرن اسرائیلی بپردازد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، سهامدار عمده شرکت تلویزیون کابلی "HOT"، قصد دارد در یک شبکه تلویزیونی جدید که قرار است به زبان فرانسوی اخبار خاورمیانه را از دیدگاه اسرائیلی گزارش کند، سرمایه‌گذاری کند.

وی که یک تاجر فرانسوی – اسرائیلی به نام "پاتریک دراهی" است، از سال 2009 با خرید سهام شرکت HOT وارد بازار ارتباطات اسرائیل شده است و قصد دارد شبکه جدید را به عنوان یک "الجزیره اسرائیلی" تاسیس کند. این شبکه قرار است در فلسطین اشغالی فعالیت کرده و برای فرانسوی‌ها برنامه پخش کند.

قرار است همان شبکه‌ای که برنامه‌های مربوط به HOT را تولید می‌کند، برنامه‌های ایستگاه تلویزیونی جدید را نیز تولید کند. شرکت مزبور صاحب الجزیره صهیونیستی خواهد بود و دراهی نیز سهامدار آن خواهد شد.

بنابراین گزارش، پس از مدتی قرار است شبکه انگلیسی الجزیره صهیونیستی نیز ایجاد شود. هدف این شبکه نیز پوشش مخاطبان در آمریکای شمالی خواهد بود.

منابع نزدیک به دراهی می‌گویند که وی قصد ندارد آژانس‌های روابط عمومی دولتی اسرائیل را در این شبکه دخالت دهد. هدف از تاسیس این شبکه نیز نمایش شیوه زندگی مدرن اسرائیلی خوانده شده است.

۱۳۹۱/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...