نسخه چاپی

جایزه كیفیت غذابه ۲۰ شركت

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ۲۰ شركت گواهی نامه اهتمام و تقدیرنامه اشتهار به كیفیت را دریافت كرده اند

به گزارش نما به نقل از صدا و سیما، دیناروند در پنجمین همایش جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت با اشاره به اینکه از بین بیش از 10 هزار شرکت غذایی، دارویی بهداشتی و آرایشی 130 شرکت ارزیابی شدند، گفت: متقاضیان شرکت در این دوره 35 درصد افزایش داشته اند.


رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه شرکت های داروئی، غذایی، آرایشی و بهداشتی حدود 20 درصد سهم اقتصادی کشور را به عهده دارند افزود: با توجه و تاکید بر اقتصاد مقاومتی باید با انگیزه و جوشش درونی در جهت تقویت صادرات و ارتقای کیفیت کالا گام برداریم، ضمن اینکه جایزه کیفیت نیز مستقیم به این عوامل بر می گردد.


دیناروند با بیان اینکه رسیدن به کیفیت برتر بدون استاندارسازی و نظارت میسر نیست گفت: برای اینکه بتوانیم از کشور متکی به واردات به کشور متکی به صادرات ارتقا یابیم باید کیفیت محصولات را افزایش دهیم.


معاون وزیر بهداشت افزود: اهدای این جایزه ملی فقط شناسایی و معرفی شرکت های برتر نیست بلکه نقش آموزشی نیز دارد زیرا این آموزش ها و جوایز می تواند صنعت کشور را به خارج از مرزها نیز معرفی کند.


دیناروند با اشاره به اینکه امسال توسعه جایزه ملی از صنعت به خدمات نیز رسیده است گفت: کیفیت بهتر خدمات می تواند در ارائه خدمت رسانی به مردم مفید باشد و امسال بخش خدماتی مانند داروخانه ها نیز در این همایش حضور داشته اند.

۱۳۹۴/۱/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...