نسخه چاپی

هشدار انصارالله درباره حمله زمینی به خاك یمن

جنبش انصارالله یمن هشدار داد در صورتی كه حمله زمینی به خاك این كشور عملی شود، 25 میلیون یمنی مسلح با آن مقابله می كنند.

به گزارش نما ، علی القحوم یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: ملت یمن درمقابل تلاشهای برخی برای شکستن اراده یمنی ها و اعمال سلطه مجدد بیگانگان بر تصمیمات کشور ساکت نخواهند ماند.

وی با اشاره به تجاوزگری و حملات وحشیانه هوایی عربستان سعودی به یمن افزود: این تجاوزگری بی دلیل و نامشروع امروز مناطق مسکونی و شهروندان و زنان و کودکان را هدف قرار داده و هر روز صبح و شب دست به یک کشتار می زند.

این رهبر انصارالله تصریح کرد، این تجاوزگری برای شکستن اراده ملت یمن است آنها می خواهند مردم یمن در مقابل آنها سر تسلیم فرود آورند و بار دیگر تحت قیمومیت باشند.

القحوم با تاکید براینکه دشمنان برای کنترل سیاسی یمن دست و پا می زنند و نمی خواهند که ملت این کشور تصمیم گیرباشند ، افزود: از این رو عربستانی ها تلاش می کنند با حملات هوایی تمام مردم و نیز هر آنچه که متعلق به شهروندان یمنی است از قبیل جاده ها، مدارس و نهادهای دولتی را هدف قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: این تجاوزگری محکوم به شکست است و حتی تا این لحظه نیز به سبب صبر و استقامت ملت عظیم یمن که از سرخم کردن در مقابل این نظام ظالم امتناع ورزید، با شکست مواجه شد.

رهبر انصارالله یمن درباره تحرکات نظامی زمینی عربستان و اینکه برخی کشورهای هم پیمان آن حملات هوایی را نوعی آماده سازی برای یک حمله زمینی عنوان می کنند، گفت: ملت یمن نمی خواهد که در خانه ها و کوچه ها و جاده ها کشته شود از این رو منتظر نمی ماند تا استعمارگران به کشورشان بیایند و حاکمیت کشور را نقض کنند؛ بلکه امروزه مردم یمن در سرتاسر کشور بپاخاسته و ابتکارامور را به دست خواهند گرفتند و با هرگونه تجاوزگری و دخالت از سوی این کشورهای ستمگر مقابله خواهند کرد.

القحوم هشدار داد که 25 میلیون فرد مسلح یمنی با این تجاوزگری ظالم و نامشروع مقابله خواهند کرد.

۱۳۹۴/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...