نسخه چاپی

لغوتمام سخنرانی های پدرشهیداحمدی روشن!

پدر شهید احمدی روشن با ارسال بیانیه ای از لغو سخنرانی های خود در شهر ها و دانشگاه های كشور توسط عده ای از مدیران دولت تدبیر و امید خبر داد و اظهار گلایه كرد.

به گزارش نما به نقل از "شهدای ایران"، پدر شهید احمدی روشن با ارسال بیانیه ای از لغو سخنرانی های خود در شهر ها و دانشگاه های کشور توسط عده ای از مدیران دولت تدبیر و امید خبر داد و اظهار گلایه کرد.

بنا بر این گزارش پدر شهید احمدی روشن در این بیانیه که در اختیار شهدای ایران قرار گرفت اظهار داشته است: خدا را شکر می کنم که معنا و مفهوم امید و اعتدال برای ما مشخص شد و همچنین خدا را صد هزار بار شکر می کنم که نتیجه فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب یعنی همدلی و همزبانی بین مردم و دولت شکوفه داد و عیان شد. اگر در زمان حیات شهید احمدی روشن دنیا یرای استکبار جهانی و ایادی داخلی ایشان به علت مجاهدت های این شهید بزرگوار و سایر شهدای علم و فناوری هسته ای به تنگ آمده بود و باعث ترور و به شهادت رساندن ایشان شد، حال با گذشت زمانی نه چندان دور و روی کار آمدن دولت اعتدال و امید احساس می شود که آن اصل به گونه ای در خط مشی این دولت زنده شده است. یعنی آنجایی که اثری از نقد و انتقاد و حتی سازنده و غیر مخرب در گفتار و کردار از لایه های بالای جامعه اعم از نمایندگان مجلس ، روزنامه نگاران و هنرمندان و سخنوران و لایه های پایین جامعه همچون کارمندان، کارگران، بی سواد ها ، خانواده شهدا و به خصوص خانواده شهید احمدی روشن دیده می شود اقدام به تخطئه و طرد ایشان می نمایند.

پدر شهید احمدی روشن عنوان کرده است: به عنوان نمونه بلایی که بر سر هفته نامه ۹ دی و عبرتهای عاشورا و برادران گرانقدر سعید زیباکلام و سردار گرامی سعید قاسمی و از جمله بنده حقیر آورده اند نمونه ای از برخورد با حتی کم ترین انتقادات است.

پدر شهید هسته ای کشورمان گفته است: بر اساس رسالتی که برادر و فرزند شهیدم بر عهده ام گذاشته اند و بنا به دعوت فرزندان دانشجویم در سراسر کشور محبت داشته و دعوت به عمل می آورند جهت روشن شدن اذهان این عزیزان خدمت آنها شرفیاب می شوم و این عزیزان را در جریان مسائل روز و نکته نظرات رهبری معظم قرار می دهم اما هر چند این امر برای بنده منافع مالی نداشته و ثواب آن را به روح امام و شهدا هدیه کرده ام اما مدتی است مسئولین دولتی هر شهر و شهرستان به دلیل خط مشی های خفقانی که دنبال می کنند به محض اطلاع از حضور بنده حقیر در هر نقطه از ایران اسلامی مراسم را لغو می کنند که این هم همان خواسته های استکباری است.

این پدر شهید هسته ای افزوده است: شاید این بار گمان کرده اند که می توانند دست به ترور شخصیت پدر شهید زده و صدایش را در حلقوم خفه کنند. اما غافل از اینکه بنده حقیر فرزند همان روح الله خمینی(ره) هستم که فرمود: ما را از مرگ نترسانید ما فرزند محرم هستیم و از گرسنگی نهراسانید که ما فرزند رمضان هستیم و یا آنکه فرمود: آنقدر کشور به کشور می رویم تا حرف های خودمان را بزنیم . ما هم به تاسی از آن پیر سفر کرده هر جا که برویم حرفهایمان را می زنیم و جایی که نرویم هم بیانیه می دهیم تا بی کفایتی عده ای از مسئولین ظاهر فریب به گوش مردم و جوامع دانشجویی برسد و در این راه نه تنها ترسی نداریم بلکه از خداوند توفیق مسئلت می کنیم. ان شاء الله

۱۳۹۴/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...