نسخه چاپی

حبيبي :

موتلفه در صورت وجود رقیب جدی برای اصولگرایان ائتلاف خواهد كرد

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری با رقیب جدی از جریان رقیب مواجه شود باید ائتلاف كنیم و حزب موتلفه نیز پایبند به این ائتلاف خواهد بود.

به گزارش خبرنگارمهر، محمد نبی حبیبی در حاشیه دهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران در مورد حضور مستقل حزب موتلفه در انتخابات گفت: همانطور که از قبل نیز اعلام کردیم قصد داریم به صورت مستقل در انتخابات حاضر شویم.

وی افزود: البته این تصمیم ما بستگی به شرایط سیاسی جامعه دارد وممکن است که متناسب با تغییرات فضای سیاسی جامعه برنامه های حزب موتلفه نیز تغییر کند.

حبیبی تصریح کرد: اگر در انتخابات آینده برای جریان اصولگرایی رقیبی نباشد موتلفه به صورت مستقل وارد انتخابات خواهد شد اما اگر جریان اصولگرایی رقیب جدی در انتخابات داشته باشد نیازمند ائتلاف هستیم که ما نیز پایبند به آن خواهیم بود.

وی ضمن تکذیب گمانه زنی های رسانه های مختلف در مورد نامزد حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: موتلفه هنوز هیچ تصمیم گیری در مورد انتخاب گزینه ریاست جمهوری نکرده و هرگونه خبری را تکذیب می کنم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین با بیان اینکه کنگره حزب موتلفه اسلامی در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد، گفت: هرگونه تغییری در ساختار حزب موتلفه ، اعضای شورای مرکزی و دبیر کل منوط به تصمیم گیری اعضای شورای مرکزی جدید است و از الان هیچ پیش بینی ای در این خصوص نمی توان کرد.

۱۳۹۱/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...