نسخه چاپی

كاهش نرخ بیكاری در گیلان

استاندار گیلان در مراسم ارائه گزارش و خوشامدگویی به رییس جمهوری گفت : سال گذشته با اجرای برنامه های درست و كارشناسی دولت ، بیكاری در این استان نسبت به سال ماقبل آن، دو و نیم درصد كاهش یافته است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا ، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در جمع ده ها هزار نفر از مردم گیلان که برای شنیدن سخنان رییس جمهوری در ورزشگاه شهید عضدی رشت حضور داشتند، افزود: بر اساس آمار مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، استان گیلان در سال های متوالی، در حوزه افزایش فرصت های شغلی، رتبه برتر داشته است.

وی اظهار کرد : سپاس خدای بزرگ را که توفیق داد از جانب مردم گیلان، مقدم رییس جمهوری را به استان سرسبز ، سرزمین فرهنگ و ادب ، فرهیختگان و هشت هزار شهید پیرو امام راحل خوشآمد بگویم .

وی خطاب به رییس جمهوری ادامه داد : مردم شریف گیلان در خردادماه سال 1392 ، جزو استان هایی بودند که بیشترین استقبال را به شعارها و برنامه های دکتر روحانی نشان دادند و بی صبرانه منتظر ورود شما به این استان بودند .

استاندار گیلان بیان کرد : با توجه به اینکه در ابتدای سالجاری با موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای همراه بوده ، نویدبخش آینده ای روشن برای ایران و استان گیلان است و مردم به استقبال شما آمده اند.

وی اضافه کرد : خوشبختانه میزان تخصیص اعتبارات استان گیلان نیز افزایش یافته و سه برابر شده که این امر، نشان دهنده این است که دولت تدبیر و امید به فکر جبران عقب ماندگی و تامین زیرساخت های گیلان است .

وی خاطرنشان کرد : می دانیم که شما (رییس جمهوری) گیلان را خوب می شناسید و این استان در بخش کشاورزی ، صنعت و تجارت و داشتن نیروهای انسانی تحصیلکرده ، سرآمد است و شما می توانید با درایت و تدبیر، از همه توانایی های این استان استفاده کنید .

وی افزود : در سالجاری بر رونق اقتصادی افزوده شده و امیدواریم که رونق توسعه و افزایش کار را در استان گیلان شاهد باشیم .

استاندار گیلان گفت : ما آمادگی کامل خود و مدیران استان گیلان را در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت در اجرای منویات مقام معظم رهبری اعلام می داریم.

۱۳۹۴/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...