نسخه چاپی

سعود الفیصل ۳ بار درخواست استفعا كرده است

فعال عربستانی افشا كننده مسائل پشت پرده خاندان حاكم در عربستان از استعفای مكرر وزیر خارجه این كشور خبر داد و اعلام كرد بیش از ۹۰ درصد از بخش‌های مختلف وزارت خارجه به وسیله «سعود الفیصل» اداره نمی‌شود.

به گزارش نما، «مجتهد» فعال عربستانی -که در شبکه‌های اجتماعی شهرت بسیاری را به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان کسب کرده است - از استعفای مکرر وزیر خارجه این کشور خبر داد.

مجتهد در تویتر خود نوشت: «سعود الفیصل» به دلیل بیماری و همچنین مخالفت با فرمان‌هایش و با توصیه‌های «محمد بن نایف» (جانشین ولیعهد و وزیر کشور) و «محمد بن سلمان» (وزیر دفاع) -- که کوچک‌تر از او هستند-- ۳ بار درخواست استعفا کرده است.

مجتهد --که بسیاری او را از افراد نزدیک و یا وابستگان ناراضی خاندان آل سعود می‌دانند --خاطرنشان کرد: «بیش از ۹۰ درصد از وزارت خارجه و بخش‌ها و نهادهای مربوط به آن، به وسیله سعود الفیصل اداره نمی‌شود.»

سعود الفیصل (۷۵ ساله) از ۴۰ سال قبل وزیر خارجه عربستان است. وی تا کنون بیش از ۶ بار عمل ستون مهره انجام داده و بیماری و ناتوانی جسمی او در کنفرانس‌های مطبوعاتی و اجلاس‌ها کاملا مشخص است.

۱۳۹۴/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...