نسخه چاپی

مالیات كی‌روش بیش از یك میلیارد است

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: ادبیات به كار برده شده از سوی كارلوس كی‌روش در مصاحبه روز گذشته متناسب با شأن كشور ایران نبود.

به گزارش نما ، رضا حسنی خو در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات با کارلوس کی‌روش اظهار داشت: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شده فدراسیون فوتبال شرایط لازم را برای ادامه همکاری کارلوس کی‌روش فراهم کند. وزارت ورزش و جوانان هم در راستای حمایت از تیم ملی، کمک های لازم را متناسب با بودجه تخصیصی از سوی دولت و در چهارچوب توافقات به عمل آمده با فدراسیون فوتبال انجام خواهد داد.
مشاور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان افزود: رفع مشکل مالیاتی کی روش، تعیین سرپرست واجد شرایط و تدوین شرح وظایف آن از جمله اقدامات ضروری است که باید در اسرع وقت انجام پذیرد.

حسنی‌خو درخصوص جلسه روز گذشته کارلوس کی‌روش و مصاحبه وی تاکید کرد: من در جریان جزئیات روز گذشته نیستم، ولی در جلسه اخیری که با کفاشیان داشتیم، کی روش شرایط جدیدی برای ادامه همکاری اعلام کرد که این امر به نظر چندان مناسب نیست.

وی افزود: درباره مصاحبه او نیز باید بگویم، ادبیات به کار برده شده از سوی وی متناسب با شأن کشور بزرگ ایران نیست. البته خود کی‌روش برخی مطالب منتشر شده را تکذیب کرد. در رابطه با مالیات قرارداد هم در همه جای دنیا از جمله قوانین کشورمان مالیات بر عهده کسی است که درآمدی کسب می‌کند. البته فدراسیون فوتبال در جهت مساعدت به کی‌روش مالیات او را که بیش از 10 میلیارد ریال است را متقبل شده و در حال حاضر هم در صدد پرداخت آن است.


مشاور وزیر درخصوص ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی اظهار داشت: آن چه مشخص است اراده وزارتخانه و فدراسیون فوتبال بر ادامه همکاری با وی است؛ اما همانطور که کفاشیان اعلام کرد، شرط لازم این همکاری تمایل قلبی کی‌روش است.

۱۳۹۴/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...