نسخه چاپی

می خواهند امام خرافی بسازند

قائم‌مقام جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی گفت: كانون‌های قدرت و ثروت در تلاشند یك امام ساختگی را در جامعه جایگزین حضرت امام خمینی كنند تا بتوانند با تشكیل مسجد ضرار به مقابله با اصل ولایت مطلقه فقیه بپردازند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد حسین پرکره قائم مقام جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی با انتقاد به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی گفت: حرکت نرم برای تحریف امام خمینی از جایی نشات گرفته است که انتظار آن برای مردم دشوار و تعجب برانگیز است، اما متاسفانه برخلاف انتظار تحریف اسلام انقلابی با برنامه‌ریزی‌های دقیق و با سوءاستفاده از خواص جامعه در چندین محور آغاز شده است.

پرکره ادامه داد: این انحراف خطرناک و فتنه اعتقادی، با رمز «نخست وزیر امام» و «یار امام» در زمان فتنه 88 توسط سران فتنه بصورت محسوس‌تری نسبت به گذشته کلید خورد و غایت این جریان سازی مشکوک منجر به ایجاد تعریف غلط و غیر واقعی از امام خمینی(ره) در جامعه اسلامی می‌شود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: اتاق‌های فکر و امپراطوری رسانه‌ای کانون‌های قدرت و ثروت در تلاش هستند تا در آینده نزدیک یک امام ساختگی و خرافی را در جامعه جایگزین حضرت امام خمینی(ره) کنند تا بتوانند با تشکیل مسجد ضرار به مقابله با اصل ولایت مطلقه فقیه بپردازند و اسلام جدید التاسیس که همان اسلام آمریکایی و اسلام مرفهان بی درد است را جایگزین اسلام خمینی و اسلام مستضعفان کنند.

قائم مقام جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی خاطرنشان کرد: طرح انحرافی شورای رهبری، تلاش برای مذاکره با شیطان بزرگ، جدیت برای حذف شعار مرگ بر آمریکا، تعریف ناصواب از فریضه امر به معروف و تمسخر ناهیان منکر، هجمه علیه نیروهای ارزشی و انقلابی و تفسیر امام به نفع اشخاص بیانگر آن است که یا آقایان از گذشته انقلابی خود پشیمان هستند یا امامی را می‌پسندند که اهل تسامح، بی بندباری، اشرافیگری، محافظه کاری و امام غیر انقلابی باشد.

پرکره گفت: جبران شکست‌های پی در پی در انتخابات و عدم مقبولیت مردمی، نباید منجر به آن شود که امام و بیت ایشان برای بازسازی اشخاص هزینه شوند بلکه امام متعلق به بشریت و مستضعفان عالم است و احدی حق ندارد ایشان را به نفع خود یا به نفع گروهی خاص مصادره به مطلوب کند.

قائم مقام جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی خطاب به موسسه حفظ آثار امام(ره) گفت: هرچند که تفاسیر ضعیف دیگر می‌گوید طرح این بدعت‌ها برای تحت‌الشعاع قرار دادن محکومیت مهدی هاشمی یا پنهان کردن ضعف‌های دولت مخصوصا در بحث هسته‌ای یا لاپوشانی از شکست تئوری‌های اقتصادی هاشمی در دولت روحانی بوده است، اما با همه این تفاسیر سکوت در برابر تحریف امام روح الله(ره)، مشروعیت و مقبولیت افراد ذی نفوذ در این موسسه را زیر سوال خواهد برد.

۱۳۹۴/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...