نسخه چاپی

خوشحالی هواداران از شكست پرسپولیس!

برخی هواداران پرسپولیس از شكست تیمشان برابر سپاهان ابراز خوشحالی كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نیمه دوم بازی پرسپولیس - سپاهان بیشتر تحت تاثیر اعتراض تماشاگران دو تیم به قضاوت داور قرار داشت. هر بار که بازیکنان هر یکیاز دو تیم در محوطه جریمه حریف سرنگون می‌شدند، هواداران دو تیم اعتقاد به پنالتی داشتند و به قضاوت داور نیز اعتراض می‌کردند.

* در بین دو نیمه بازیکن نیمکت‌نشین پرسپولیس در زمین ماندند و بدن‌های خود را گرم کردند.

* در اوایل نیمه دوم مهدی طارمی در محوطه جریمه سپاهان به زمین افتاد که داور این صحنه را تمارض مهاجم پرسپولیس تشخیص داد. در این لحظه تماشاگران پرسپولیس به شدت علیه داور اعتراض کردند و به او لقب داور سپاهانی دادند.

* هنگامی که کمک داور گل سپاهان را آفساید اعلام کرد مجید بصیرت به سمت کمک داور رفت و به شدت اعتراض کرد. در این هنگام هواداران سپاهان نسبت به داور اعتراض کردند و الفاظ رکیکی را در شعارهای خود به کار بردند.

* فرناندو گابریل وقتی تابلوی تعویض را دید شوکه شد و با وجود اینکه فاصله زیادی با پیام صادقیان نداشت ترجیح داد سمت او نرفته و از جای دیگری به بیرون از زمین بیاید. با این وجود هواداران پرسپولیس به شدت هافبک برزیلی تیم خود را تشویق کردند و او روی نیمکت نشسته و با چهره‌ای بهت‌زده ادامه بازی را تماشا کرد.

* تماشاگران سپاهان بعد از به گل رسیدن تیمشان به طرز عجیبی خوشحالی کرده و بعضی از آنها تا لب سکوها جلو آمدند که ماموران نیروی انتظامی آنها را به جایگاه خود برگرداندند.

* بازیکنان سپاهان که پشت دروازه پرسپولیس مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند پس از باز شدن دروازه پرسپولیس خوشحالی کردند که داور به یکی از آنها کارت زرد نشان داد.

* تماشاگران پرسپولیس در صحنه دریافت گل پرسپولیس حمیدرضا علی‌عسگر را مقصر دانستند و جالب اینکه در جریان به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان خانزاده مقصر بود و به شدت مورد اعتراض تماشاگران قرار گرفت.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان این بار تماشاگران این تیم که غیر قابل مهار بودند نزدیک بود حتی داخل زمین بیایند که با دخالت نیروی انتظامی مواجه شد.

* مهدی طارمی موقع تعویضش با علیپور با سرعت از زمین خارج شد و برخلاف گابریل به سمت برانکو رفت و با او دست داد.

* در پایان بازی تماشاگران سپاهان سرود قهرمانی را سر می‌دادند اما هواداران پرسپولیس به شدت عملکرد برخی از بازیکنان اعتراض داشتند. با این حال برخی هواداران پرسپولیس به دلیل اینکه این شکست باعث شد فاصله امتیازات سپاهان با رقیب دیرینه سرخپوشان زیاد شود ابراز خوشحالی کردند و می‌گفتند با این شرایط استقلال از کسب سهمیه آسیا باز می‌ماند.

* برخی هواداران علیه خانزاده و علی‌عسگر موضع گرفتند.

۱۳۹۴/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...