نسخه چاپی

جزئیات جلسه ویژه تحریمی 4 عضو كابینه

چهار عضو اقتصادی كابینه دهم چهارشنبه در جلسه‌ای مفصل برای تمام سناریوهای تحریمی جدید غرب علیه كشورمان برنامه تدوین كردند و آنها را در اختیار رئیس جمهور گذاشتند. گفته می‌شود احمدی‌نژاد هم دستورات خاصی در این باره صادر كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تحریم‌های یکجانبه غرب علیه ایران در حالی آغاز شده که جمهوری اسلامی ایران برای مدیریت این تحریم‌ها تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

در این میان، چهار عضو کابینه دولت دهم شامل سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و رستم قاسمی وزیر نفت چهارشنبه صبح زود حوالی 6 تا 7 صبح به بانک مرکزی رفتند و جلسه ویژه‌ای برای مقابله با تحریم‌های جدید غرب برگزار کردند.

این جلسه ویژه که چندین ساعت به طول انجامید، در نهایت منجر به طراحی سناریوهای مختلف برای مقابله با تحریم‌های جدید غرب شد.

چهار عضو کابینه پس از پایان جلسه ویژه در بانک مرکزی، دسته جمعی به جلسه چهارشنبه دولت رفتند و تمام سناریوهای مقابله با تحریم‌های جدید غرب را برای رئیس جمهور شرح دادند. گفته می شود رئیس جمهور نیز دستورات خاصی برای اجرای این سناریوها به اعضای دولت داده است.

البته سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی هم در این باره گفته است: "در روزهای اخیر جلسات اختصاصی با برخی مسئولان ذی ربط، وزرای مرتبط، رئیس کل بانک مرکزی و خودم و با رئیس جمهور برگزار کردیم و مستقل از آن هم جلساتی برگزار شد. در این جلسات برنامه های آینده آنها را پیش بینی کردیم و متناسب با آن وارد عمل شدیم."

در کنار برگزاری این جلسه، جلسات دیگری هم برای مقابله با سناریوهای تحریمی غرب در بخشهای مختلف کارشناسی دولت در هفته‌های گذشته برگزار شده بود.

۱۳۹۱/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...