نسخه چاپی

پاسخ وكیل طارمی به هوشنگ نصیرزاده

وكیل مهدی طارمی اظهارات نصیرزاده را دوگانه خواند و تاكید كرد می تواند كارت زرد مهدی طارمی را به دلیل اشتباه فاحش داور پاك كند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی در خصوص صحبت های هوشنگ نصیرزاده که گفته اگر داور به اشتباه به جای حسن به حسین کارت داده باسد قابل اصلاح است اما در مورد طارمی اینگونه نیست؛ گفت:«آقای نصیرزاده از دوستان خوب من است. به قوانین اشراف کاملی دارد و البته دیدم که گفته بودند این صحنه را ندیده اند و تنها از روی شنیدن شرح ماجرا در این باره نظری کلی داده بودندبه نظرم اگر خودشان صحنه را ببینند چنین اظهار نظری نمی کنند. فصل قبل وقتی در همین بازی سپاهان و پرسپولیس ، محسن قهرمانی به میثم حسینی کارت قرمز داد ،کمیته انضباطی این کارت را به دلیل اشتباه فاحش داور به کارت زرد تغییر داد. اتفاقا خود آقای نصیرزاده هم این تصمیم را تائید کردند . مصاحبه ایشان هم در آرشیو رسانه ها وجود دارد.ایشان آن تصمیم را ستوده و بین المللي خوانده بود. حالا اما در این صحنه به شکل دیگری نظر می دهند. به نظرم او صحنه را ندیده و این اظهار نظرش به دلیل ندیدن صحنه است. اگر صحنه را می دید بعید بود چنین نظری بدهد.»

ابراهیمی مثال دیگری هم برای حرفش می آورد و می گوید:«در یک بازی بارسا با والنسیا یک بطری آب به مسی برخورد کرد و او برای مداوا روی زمین نشست. داور به گمان تمارض به او کارت زرد داد اما اعتراض بارسا به این کارت باعث بخشش اخطارش شد.حداقل این مثال بارز را من خوب به خاطر دارم و با یک سرچ ساده در اینترنت هم قابل مشاهده است.»

ابراهیمی این دلایل را برای حرفش آورده و باید دید در ادامه نصیرزاده با خواندن حرف های این دکتر جوان که سالها کار روزنامه نگاری ورزشی انجام داده ، چه نظری می دهد.

۱۳۹۴/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...