نسخه چاپی

اسامی تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای آمریكا در دور جدید گفت‌وگوها

وزارت امور خارجه آمریكا فهرست كامل نمایندگان این كشور دور آتی مذاكرات هسته‌ای ایران و 1+5 را منتشر كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، وزارت امور خارجه آمریکا فهرست کامل نمایندگان این کشور دور آتی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 را منتشر کرد.

این دور از مذاکرات در شهر وین اتریش و در روزهای 2 و 3 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

ریاست هیئت آمریکایی به عهده «وندی شرمن» معاون امور سیاسی این وزارتخانه است.

«رابرت مالی» که مشاور ویژه اوباما و هماهنگ‌کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه، شمال آفریقا و خلیج‌فارس است نیز در ترکیب این تیم جا دارد.

«جیمز تیمبی» که مشاور ارشد معاون کنترل تسلیحات وزارت خارجه آمریکا است هم در کنار «پاول ایروین» مدیر مرکز عدم اشاعه شورای امنیت ملی آمریکا در این مذاکرات حضور خواهد داشت.

«نیوئل های‌اسمیت» چهره حقوقی این دور هیئت آمریکایی است که با سمت مشاور معاون حقوقی وزارت امور خارجه در وین خواهد بود.

«کریستوفر بکمیر» معاون امور هماهنگ‌کننده در امور سیاست‌های تحریمی وزارت امور خارجه آمریکا هم شخصی که احتمالاً در وین در خصوص نحوه برداشته شدن و یا به قول آمریکایی‌ها «کاهش» تحریم‌ها مذاکره خواهد کرد.

بکمیر البته برای بررسی تحریم‌ها تنها نخواهد بود؛ بخشی از تحریم‌هایی که باید برداشته شود، تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل است که بر همین اساس، «جوشوا بلک» مدیر امور تحریم و مبارزه با تروریسم نمایندگی دائم آمریکا در سازمان ملل در دور جدید مذاکرات هسته‌ای در برابر ایرانیان خواهد نشست.

دور جدید مذاکرات در سطح وزرا نیست، پس این بار «ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا جای خود را به «کوین ویل» مدیر دفتر پادمان‌های بین‌المللی اتمی وزارت انرژی داده است.

تحریم‌های دولت آمریکا هم بناست موضوع مذاکرات باشد و بر این اساس نام «فلیسیا سوئیندلز» مشاور ارشد سیاست‌های تحریمی وزارت خزانه‌داری در فهرست مسافران اتریش ثبت شده است.

«کیمبرلی گاهان» مشاور نمایندگی وزارت امور خارجه و «جولیا ژاکوبی» دستیار ویژه وندی شرمن هم دیگر مقامات آمریکایی هستند که بناست در تیم مذاکره‌کننده حضور داشته باشند.

۱۳۹۴/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...