نسخه چاپی

ممنوعیت تردد وسائط سنگین در هراز و چالوس

سرپرست مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا از بارش باران در اكثر محورهای مواصلاتی استان‌ كهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در محور سمیرم - شهرضا در استان اصفهان نیز بارش باران گزارش شده است.

به گزارش نما، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که در محور سمیرم - شهرضا در استان اصفهان نیز بارش باران اعلام شده است، تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به ممنوعیت تردد اتوبوس، کامیون و کامیونت در محور هراز در مسیر تهران به آمل و بالعکس اشاره داشت و گفت: در محور کرج - چالوس نیز تردد اتوبوس، مینی‌بوس و کامیون ممنوع است.

وی با بیان این مطلب که در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج تا مورخه ۲۴ شهریور ماه از ساعت ۹ الی ۱۵ در محدوده پل حصارک تا تیر شماره ۲۰۰ از شنبه تا سه‌شنبه همزمان با عبور ترافیک عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام می‌شود، ادامه داد: این محدودیت ترافیکی همچنین در باند شمالی این آزادراه در همین ایام و از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۴:۳۰ اجرا خواهد شد.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: محور شمشک به دیزین کماکان مسدود است.

۱۳۹۴/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...