نسخه چاپی

آخرین وضعیت جوی و ترافیكی جاده ها

سرپرست مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان‌های یزد و اصفهان خبر داد و گفت: سایر محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافیكی روان برخوردار هستند.

به گزارش نما به نقل از راه دانا، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: هم اکنون در محورهای یزد - میبد و یزد - تفت در استان یزد بارش باران گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که در محور سمیرم - شهرضا در استان اصفهان نیز بارش باران اعلام شده است، تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به ممنوعیت تردد اتوبوس، کامیون و کامیونت در محور هراز در مسیر تهران به آمل و بالعکس اشاره داشت و گفت: در محور کرج - چالوس نیز تردد اتوبوس، مینی‌بوس و کامیون ممنوع است.

وی با بیان این مطلب که در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج تا مورخه 24 شهریور ماه از ساعت 9 الی 15 در محدوده پل حصارک تا تیر شماره 200 از شنبه تا سه‌شنبه همزمان با عبور ترافیک عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام می‌شود، ادامه داد: این محدودیت ترافیکی همچنین در باند شمالی این آزادراه در همین ایام و از ساعت 23:30 تا 4:30 اجرا خواهد شد.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: محور شمشک به دیزین کماکان مسدود است.

۱۳۹۴/۱/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...