نسخه چاپی

گردان: گل سپاهان صددرصد درست بود

شهاب گردان دروازه بان سپاهان اعتقاد دارد با برد برابر پرسپولیس می توانند برای قهرمانی بجنگند اما هنوز كار سختی دارند.

به گزارش نما ، شهاب گردان بعد از برد در تهران برابر پرسپولیس گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:

این برد خیلی چسبید
این بازی خیلی خوب بود و با توجه به شرایط جدول به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم.ما می دانستیم نفت بازی اش جلوی ذوب آهن را باخته و به همین دلیل خیلی مصمم بودیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و بازیکنان حریف فوق العاده کار کردند و حتی می توانستند در این بازی برنده باشند. اما در ادامه بازی در نیمه دوم ما باهوش تر بودیم و بچه ها از موقعیت ها استفاده کردند بازی باخته را بردیم که خیلی چسبید. من قبل از بازی به این دلیل گفته بودم نگران پرسپولیس نیستیم که این تیم فوتبال بازی می کند. در واقع ما جلوی تیم های بزرگ خوب بازی می کنیم و نتایج خوبی می گیریم. منظورمن این نبود که پرسپولیس تیم ضعیفی است بلکه منظور من این بود که می توانیم در بازی های بزرگ امتیاز بگیریم.

گل سپاهان صد درصد درست بود
فکر می کنم داوری در این بازی به ضرر هر دو تیم سوت زد و مغرضانه نبود. اگر قرار است تیمی متضرر شود برای هر دو تیم بود.داور می توانست برای پرسپولیس هم پنالتی بگیرد و هم نه. گل ما صد درصد درست بود اما پنالتی شانس است و شاید گل نمی شد اما گلی که ما زدیم کاملا صحیح بود. به هر حال تشخیص ایت صحنه خیلی سخت بود چون بهترین کمک داور آسیا هم نتوانست این صحنه را خوب ببیند.

هنوز هیچ چیز برای قهرمانی مشخص نیست
با این سه امتیاز می توانیم برای قهرمانی بجنگیم.سپاهان هر سال تیمش را برای قهرمانی می بندد و هدفش قهرمانی است یا دوم و سومی در لیگ برتر.هنوز 4 بازی سخت باقی مانده و ما باید در بازی های آینده هم امتیازات کامل را بگیریم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و قهرمانی خیلی سخت شده است.

بازی با راه اهن سخت تر است
ما بازی سختی مقابل راه آهن داریم و همین تیم در نیم فصل اول سه امتیاز را از ما گرفت. ما بیشتر نگران این تیم ها هستیم چون بیشتر دفاع می کنند و ضمن اینکه برای بقا در لیگ می جنگند.امیدوارم در بازی های آینده امتیازات را بگیریم.

۱۳۹۴/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...