نسخه چاپی

تقلب اصلاحطلبان در یك انتخابات دانشجویی!

انتخابات اخیر تشكل موسوم به مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان همچنان در ابهام به سر می برد.

به گزارش نما به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، در روزهای اخیر فیلمی دست به دست دانشجویان دانشگاه سمنان می چرخد؛ فیلمی که نشان می دهد در انتخابات اخیر تشکل اصلاح طلب دانشگاه تقلب رخ داده است به طوریکه لیست مطلوب برای برگزارکنندگان انتخابات، پیامک شده تا آنها بجای دانشجویان رای دهند!

یکی از اعضای شورای موسوم به تحقیق انتخابات مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان، نکات جالبی را در این باره به خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت.

وی که از اعضای سابق این تشکل اصلاح‌طلب است، اظهار داشت: از جمله اعضای حاضر در پای صندوق‌های رای (که در فیلم مذکور هم دیده می‌شود) خود کاندیدای انتخابات بوده و اکنون هم به عنوان عضو منتخب در شورای فعلی حضور دارد!

وی با بیان اینکه اسناد این تقلب بزرگ را در اختیار مسئولان دانشگاه قرار داده‌ایم از اینکه مسئولان دانشگاه به این مسئله هیچ ترتیب اثری نداده‌اند گلایه کرد و گفت: در اعتراض به این موضوع اعضای شورای تحقیق استعفا داده چرا که با وجود شکایت صورت گرفته مسئولان، این انتخابات را تائید کرده اند.

این فرد مسئول در رد و تائید صلاحیت ها می گوید: آنچه منتشر شده بخش کوچکی است و ۸ گیگ فیلم در این باره موجود است.

اما نصیری معاون فرهنگی–دانشجویی دانشگاه سمنان از اساس این فیلم را دروغ خواند و گفت که در حال بررسی موضوع هستند.

وی در واکنش به اینکه اگر فیلم دروغ است، چه چیزی در حال بررسی است، با اظهار گلایه از خبرنامه دانشجویان ایران گفت: باید قبل از انتشار فیلم موضوع را با ما در میان می گذاشتید.

حجت الاسلام ذوالفقاری از اعضای هیئت نظارت این دانشگاه اما می گوید: اختلاف داخلی مدتی است که گریبان گیر این تشکل شده و در ماجرای انتخابات این اختلافات بالا گرفت به طوری که گروهی از این تشکل فیلم مذکور را تهیه و منتشر کرده است.

وی در واکنش به اینکه آیا دانشگاه این انتخابات را تائید کرده یا خیر می گوید: ابتدا برای ما محرز نبود که کل انتخابات ابطال شود و پس از جلسات متعدد و با استعلامی که از وزارت علوم صورت گرفت، این انتخابات تائید شد.

۱۳۹۴/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...