نسخه چاپی

دبیركل حزب مؤتلفه: دولت از ورود زود هنگام به انتخابات برحذر باشد

دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به ورود اصلاح‌طلبان به مسائل انتخابات، دولت را از طرح زود هنگام بحث‌های انتخاباتی برحذر داشت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان جلسه شورای مرکزی این حزب با اشاره به مصوبه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص جنگ وخونریزی در یمن، اظهار داشت: سازمان ملل در مورد یمن دچار تناقض شده است؛ زیرا کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل کشتار مردم بی‌گناه و زنان و کودکان توسط جنگنده‌های عربستان را نقض حقوق بشر می‌داند، ولی شورای امنیت با آنکه تحت نفوذ قدرت‌های سلطه‌گر دنیاست، دست حکومت جنایتکار عربستان را در کشتار مردم بی‌گناه باز گذاشته و برای ارتش و نیروهای مردمی در دفاع از کشورشان محدودیت ایجاد می‌کند.

وی با حمایت از سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان کشورها و ملت‌های اسلامی را به مقابله با دولت کودک‌کش عربستان دعوت کرد و افزود: دولت عربستان به خاطر عدم پایبندی به ارزش‌های اسلامی و مزدوری آمریکا و صهیونیسم با حمایت و پشتیبانی از تروریست‌های تکفیری در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه سوریه، عراق، یمن و بحرین نه تنها لیاقت اداره حرمین شریفین توسط وهابی‌ها را ندارد، بلکه خطری برای حیات معنوی و هویت تاریخی مکه و مدینه این مرکز ثقل جهان اسلام محسوب می‌‌شود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با حمایت از نامه 213 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار انتشار برداشت هیئت ایرانی از بیانیه لوزان شد و تصریح کرد: دولت با انتشار این فکت‌شیت زمینه همدلی بین ملت و دولت را فراهم می‌سازد.

حبیبی با اشاره به روز ارتش و سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تنها ارتشی که توسط فرماندهی فقیه و مجتهدی عادل در دنیا اداره می‌شود قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و این افتخار موجب شده ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقتداری بی‌نظیر در منطقه برخوردار گردند.

وی تاکید کرد: امروز ارتش و سپاه ضامن امنیت مسلمانان در منطقه و سدی عظیم در برابر تهدیدات خارجی علیه ایران و دیگر کشورهای اسلامی منطقه‌اند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اجلاس وزرای دفاع شانگهای و همکاری امنیتی ایران و روسیه و چین، ادامه داد: این همکاری در آینده می‌تواند ضمن جلوگیری از دخالت بیگانگان در منطقه خاورمیانه و آسیا ضریب امنیتی کشورهای ضد استکبار را بالا ببرد.

حبیبی با اشاره به ورود اصلاح‌طلبان به مسائل انتخابات، دولت را از طرح زود هنگام بحث‌های انتخاباتی برحذر داشت و افزود: عده‌ای در تلاشند مشکلات تورم و اشتغال و رکود را که مهمترین دغدغه مردم است تحت‌الشعاع موضوعات حاشیه‌ای و دعوا سر صحت و سقم خاطرات منتسب به بیت امام(ره) قرار دهند تا گفتمان انتخاباتی از گفتمان اصلی انقلاب منحرف شود.

وی ضمن تأکید بر لزوم تبیین وجود و نحوه مصرف پول‌های کثیف در انتخابات برای مجلس شورای اسلامی توسط وزیر کشور، تصریح کرد: مشغول کردن مردم به این نوع ادعاهایی که اثبات آن مدت‌ها ذهن مردم را مشوش می‌سازد به ضرر فضای سالم انتخاباتی است. باید در سیاست‌های انتخاباتی که در مجمع تدوین و پیشنهاد می‌شود و در قانون انتخابات این مشکل حل شود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی پیروزی اصولگرایان و نیروهای انقلاب در انتخابات شورایاری‌های تهران را تبریک و نشانه‌ای از همگرایی موفقیت‌آمیز آنان در عرصه اجتماعی دانست و تأکید کرد: نیروهای انقلاب باید در شورایاری‌ها زمینه تحقق جامعه‌سازی اسلامی را فراهم سازند.

حبیبی در پایان از عدم مدیریت قیمت‌ها در آغاز سال و آسیب دیدن اقشار ضعیف در آزادسازی قیمت نان به عنوان عوامل ناراضی کننده مردم یاد کرد و خاطرنشان کرد: مسئولیت دستگاه‌های حمایتی به ویژه کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی در توجه و رسیدگی به محرومان در سال جاری بیشتر از گذشته خواهد بود.

۱۳۹۴/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...