نسخه چاپی

انتقاد یك نماینده از عملكرد شورای نگهبان

عکس خبري -انتقاد يک نماينده از عملکرد شوراي نگهبان

رییس فراكسیون روحانیت درمجلس هشتم، تاكید كرد: انتقادی نیز به شورای نگهبان وارد است كه چرا تحقیقات بیشتر و جامع تری در مورد نمایندگان نمی كند. در دوره گذشته هم كه من در مجلس بودم مداركی بدست نمایندگان می رسید كه عدم صلاحیت برخی را آشكار می كرد و زمانیكه به شورای نگهبان ارجاع می دادیم ، شورای نگهبان می گفت این مدارك قبلا به دست ما نرسیده بود.


به گزارش نما ، حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفتگو با مهر، در واکنش به تصویب اعتبار نمایندگانی که سابقه محکومیت قضایی داشتند و یا با جعل عناوین دروغین وارد مجلس شورای اسلامی شده اند، اظهارداشت: تصویب اعتبارنامه نمایندگانی که اسنادی دال بر عدم صلاحیت آنان وجود دارد جای سوال دارد.

وی افزود: با توجه به مدارکی که بر علیه برخی نمایندگان وجود دارد و من نیز به عنوان یک ناظر از بیرون دفاعیات آن نمایندگان را شنیدم از تصویب اعتبارنامه آنان تعجب می کنم.

رییس فراکسیون روحانیت درمجلس هشتم، تاکید کرد: انتقادی نیز به شورای نگهبان وارد است که چرا تحقیقات بیشتر و جامع تری در مورد نمایندگان نمی کند. در دوره گذشته هم که من در مجلس بودم مدارکی بدست نمایندگان می رسید که عدم صلاحیت برخی را آشکار می کرد و زمانیکه به شورای نگهبان ارجاع می دادیم ، شورای نگهبان می گفت این مدارک قبلا به دست ما نرسیده بود.

رهبر با بیان اینکه خانه ملت باید عاری از نمایندگان متخلف و دروغگو باشند، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی عصاره فضایل ملت است؛ لذا باید نمایندگان در بررسی اعتبارنامه ها اجازه ندهند فردی به ناحق صندلی نمایندگی ملت شریف ایران را اشغال کند.

۱۳۹۱/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...