نسخه چاپی

جیره بندی آب در بندرعباس

در حالی كه تنها یك روز از پایان جیره بندی سه روزه آب در بندرعباس به دلیل شكستگی خط لوله بندرعباس میناب می گذرد، مدیرعامل شركت آب و فاضلاب هرمزگان از شكستگی مجدد این خط و جیره بندی دو روزه آب شرب بندرعباس خبرداد.

به گزارش نما، حسین خادمی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: شکستگی مجدد خط لوله در محل ترمیم شده قبلی نبوده و این خط در قسمت دیگری شکسته است.

وی ادامه داد: با شکستگی لوله خط میناب - بندرعباس، ظرفیت انتقال آب به بندرعباس ،40درصد کاهش یافته است.

خادمی اضافه کرد: هم اکنون تامین آب شهر بندرعباس فقط از خط دوم که حداکثر ظرفیت آن یکهزار و 200 لیتر بر ثانیه است، تامین می شود که به دلیل کمبود یکهزار لیتر بر ثانیه، آب شهر بندرعباس به صورت جیره بندی توزیع خواهد شد و هر محله ای ساعاتی از شبانه روز از آب بهره مند خواهد شد.

به گفته مدیرعامل آبفای استان، شرکت آب منطقه ای هرمزگان نیز با اعزام گروه های تعمیرات در بخش های مختلف، کار تعمیر خط را شروع کرده که انتظار می رود در کمتر از 48 ساعت ،عملیات ترمیم و بازسازی خط به پایان برسد.

هفته گذشته نیز به دلیل شکستگی خط لوله میناب بندرعباس ،آب در محلات مختلف از روز پنجشنبه قطع و جیره بندی شد که این وضعیت به مدت سه روز و تا بعدازظهر شنبه 29فروردین ادامه داشت.

۱۳۹۴/۱/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...