نسخه چاپی

چك پانصدمیلیونی كفاشیان برای رهایی كی روش

رییس فدراسیون فوتبال گفت: هیچ چیز محرمانه ای در قرارداد با كی روش وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از کاپ، علی کفاشیان درباره نشست خود با رییس فدراسیون تایلند اظهار داشت: در دیدار امروز با رییس فدراسیون فوتبال تایلند درباره کارهای آینده با هم قرار گذاشتیم و وی هم حمایت ایران را برای انتخابات فیفا می خواهد.

وی در پاسخ به این سوال که تایلندی ها برای ما چه می کنند خاطرنشان کرد: وقتی در جمع هیات رییسه AFC قرار بگیریم بحث های خود را درباره داوری و پزشکی مطرح می کنیم و می توانیم درخواست هایمان را اعلام کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره امضای یادداشت تفاهم بیان داشت: این یادداشت ها کمک می کند تا بهتر همکاری کنیم. همکاری برای برگزاری اردو در دو کشور و انتقال مربیان مختلف. برای مثال از تایلند می خواهیم برای فوتسال برای ما مربی بفرستد. این نشست ها بیشتر در زمان انتخاب ها برگزار می شود و باید از آن استفاده کنیم چراکه بعد از انتخابات کمرنگ می شود.

کفاشیان در این خصوص که برای تمرینات تیم ملی برنامه ریزی شده توضیح داد: کی روش برنامه خودش را تا جام جهانی به ما داده است. جلساتی با سازمان لیگ گذاشته و خواسته هایش را مطرح کرده است.وی دنبال دیدارهای دوستانه است. با کشورهای دیگر برای بازی های دوستانه مذاکره داشته ایم. ان شاءالله در زمینه بازی دوستانه و همکاری متقابل مشکلی نداشته باشیم.تمرینات تیم ملی و اردوی ما در خرداد ماه قبل از پایان جام حذفی شروع می شود.

رییس فدراسیون افزود:در هر صورت من خیلی خوشحال خواهم بود که وزیر هر کدام از اعضای هیات رییسه ما را بپذیرد و نقطه نظراتشان را بشنود. قطعا این جلسه باعث می شود ما با هم نزدیک شویم.

وی در این رابطه که اسلامیان مخالف حضور کی روش است و در گذشته موافق حضور وی بوده، عنوان کرد: من باید اسلامیان را ببینم و از وی نظرش را بپرسم. وی همیشه از حامیان کی روش بوده است.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص کی روش توضیح داد: کی روش قصد رفتن داشت و همان زمان بود که گفتم ۸۰ درصد می رود و می گفت از من حمایت نمی شود. او گفته بود من تاییدیه وزارت ورزش را می خواهم اما جلسه ای ۷ ساعته برگزار شد و وزیر محترم ورزش نماینده اش را فرستاد و قرار شد حمایت کامل وزارت از کی روش انجام شود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا بحث غرامت مطرح بود، یادآور شد: کی روش قرار نبود غرامتی بگیرد و قرار بود تا اینجا که کار کرده حقوقش را بگیرد و اصلا بحثی درباره غرامت نبود.

وی ادامه داد: اسلامیان که از اعضای هیات رییسه است، همیشه حامی کی روش بوده است. بحث ما و وزارت ورزش این است که کی روش را نگه داریم و وزارت ورزش هم حمایت کرده است. باز هم می گویم هر جلسه ای که هر کدام از اعضای هیات رییسه با وزیر داشته باشند ما خوشحال می شویم و استقبال می کنیم. هیچ چیز محرمانه ای در قرارداد با کی روش وجود ندارد.

کفاشیان درباره بحث مشکل مالیاتی کی روش گفت: ما تا به حال چک مدت دار نداده بودیم اما این بار برای رفع مشکل مالیات مجبور شدیم چک ۵۰۰ میلیونی امضا کنیم تا مشکل وی حل شود. نامه اش را هم امروز امضا می کنیم.

۱۳۹۴/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...