نسخه چاپی

دستگیری ریگی بازی رایانه‌ای می‌شود

معاون هنری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بنا داریم عملیات نیروی هوایی برای دستگیری عبدالمالك ریگی شرور شرق كشور را به یك بازی رایانه ای تبدیل كنیم.


به گزارش نما به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای سردار "مجید جوشقانی" در بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای افزود: تلاش بر این است که این بازی تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده طراحی و رونمایی شود.

وی همچنین از برنامه ارتش برای تولید نسخه جدید از بازی "مبارزه در خلیج عدن" خبر داد و گفت: موضوع درگیری نیروی دریایی ارتش با دزدان دریایی در خلیج عدن محمل خوبی برای تولید یک بازی رایانه ای بود که با تلاش متخصصان این بازی ساخته و به بازار عرضه شد.

جوشقانی هدف ارتش از تولید بازی های رایانه ای را پر کردن خلاء موجود در حوزه بازی های رایانه ای داخلی بویژه بازی هایی با محتوا مبارزه و درگیری نظامی برشمرد و افزود: نسخه جدید این بازی با مراحل بازی بیشتر و با کیفیت بهتر تولید می شود.

معاون امور هنری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه ارتش قصد دارد با بهره گیری از شرکت های فعال بازی ساز به طور جدی به حوزه بازی های رایانه ای ورود کند، افزود: شرکت های ایرانی از نظر توانمندی در طراحی بازی های رایانه ای به سطح قابل توجهی دست یافته اند و انتظار می رود در چند سال به سطح کیفی جهانی دست یابند.

جوشقانی تولید یک بازی رایانه ای را کم هزینه تر ساخت فیلم و سریال هایی با مضمون جنگ دانست و گفت: در تولید آثار سینمایی و تلویزیونی همواره تجهیزات و ادوات و مهمات وجود دارد درحالی که در طراحی بازی تنها با انجام یک تحقیق میدانی می توان در دنیای مجازی فضای مورد نیاز را طراحی کرد.

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

۱۳۹۱/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...