نسخه چاپی

بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینكه طرحی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم، گفت: جزئیات بروز سانحه ایران 140 به سه قوه ارسال شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، علیرضا جهانگیریان امروز در حاشیه جلسه وزیر راه و شهرسازی با مدیران عامل ایرلاین‌ها درباره نرخ بلیت هواپیماها اظهار داشت: قیمت بلیت متأثر از شرایط اقتصادی است که نرخ تورم یکی از این عوامل محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: هر گونه افزایش قیمت بلیت هواپیما باید از کانال قانونی سازمان هواپیمایی کشوری رخ دهد و مصوبه سازمان و شورای عالی هواپیمایی را داشته باشد.

رئیس سازمان هواپیمایی با تأکید بر اینکه فعلاً هیچ طرحی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم،گفت: سقف بلیت هواپیما در پروازهای داخلی روی سایت سازمان هواپیمای کشوری درج شده است و از مردم تقاضا داریم به هیچ عنوان بلیت را بالاتر از نرخ‌های مصوب خریداری نکنند و گران‌فروشی را به ما اطلاع دهند.

جهانگیریان گفت: برخی از سایت‌هایی که هیچ مجوزی از سازمان هواپیمایی ندارند اقدام به فروش بلیت هواپیما می‌کنند که این موضوع از سوی دادگاه پیگیری می‌شود.

* ارائه گزارش سانحه ایران 140 به سه قوه

جهانگیریان بیان کرد: در حادثه آنتونف شفاف‌ترین عملکرد را سازمان هواپیمایی کشوری در مقایسه با سوانح قبلی ارائه داد.

وی با بیان اینکه ظرف 4 ماه گزارش سانحه اعلام شد، افزود: دلایل بروز حادثه به مردم اعلام شد و گزارش این بررسی سانحه در آبان ماه سال گذشته به سه قوه و کمیسیون عمران ارسال شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ گونه ابهامی در این باره وجود ندارد و تطویل زمان عمدی نیز در این سانحه وجود نداشته است.

بنا بر این گزارش، قرار بود وزیر راه و شهرسازی امروز درباره جزئیات آیین‌نامه حقوق مسافر صحبت کند که این امر محقق نشد و رئیس سازمان هواپیمایی به جای وی در این باره به خبرنگاران پاسخ داد.

۱۳۹۴/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...