نسخه چاپی

انتقال مصدومان سقوط اتوبوس مازندران با بالگرد

رئیس مركز فوریتهای اورژانش علوم پزشكی مازندران گفت: مصدمان با بالگرد و هشت دستگاه آمبولانس به مراكز درمانی استان منتقل شدند.

به گزارش نما، فرهاد مصدری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سانحه اتوبوس که پیش از ظهر امروز سه شنبه در محور سوادکوه به وقوع پیوست، مصدومان با هشت دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار داشت: پنج مصدوم با بالگرد و بقیه با هشت دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستانهای استان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: بمصدومان به بیمارستانهای امام ساری، ولیعصر، شهدا منتقل شدند و هیچ مصدومی به خارج از استان منتقل نشدند.

همچنین علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز شمار کشته ‌شدگان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائرین مشهد مقدس را ۱۱ اعلام کرد افزود: پزشگان و کارشناسان پزشکی قانونی در شهرستان سوادکوه در ساعات اولیه پس از وقوع حادثه به محل حادثه اعزام شدند و پس از انتقال اجساد به بیمارستان شهدای زیرآب در حال انجام معاینه و تشخیص هویت هستند.

وی در خصوص هویت کشته شدگان این حادثه گفت: هنوز این اجساد شناسایی نشدند و منتظر حضور بستگان هستیم تا پس از احراز هویت و طی مراحل قانونی اجساد به بستگان تحویل داده شود.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران ضمن بیان اینکه امکان افزایش کشته شدگان از میان مصدومین اعزام شده به بیمارستان ها وجود دارد یادآور شد: با توجه به شدت حادثه جهت تسریع در کار از پزشکان و تکنسین های شهرهای همجوار هم کمک گرفته شد.

۱۳۹۴/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...