نسخه چاپی

سومین حذف پیاپی تراكتور در مرحله گروهی

تیم فوتبال تراكتورسازی با قبول شكست مقابل نسف قارشی از لیگ قهرمانان آسیا كنار رفت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D، تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت 18 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف نسف قارشی نماینده ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد.

اولیویرا در این بازی تیمش را با ترکیب ابتدایی حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان،‌ احمد کامدار (آندرانیک تیموریان، 60)، سعید آقایی (فرید کریمی، 68)، محمد پوررحمت‌الله (ادینیو 75) و شاهین ثاقبی وارد زمین کرد.

در دقیقه 15 شوت از راه دور نریمان جهان با دفع عالی دروازه‌بان مواجه شد که در ادامه مدافعان نسف توپ را راهی کرنر کردند.

دقیقه 20 مهدی کیانی روی ضربه کاشته‌ای که پشت محوطه جریمه نصیب تراکتورسازی شده بود، شوتی را به سمت دروازه نسف شلیک کرد که باز هم دروازه‌بان نسف قارشی با عکس‌العملی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 21 روی کرنری که بازیکنان تراکتور بر روی دروازه تیم ازبکستانی فرستاده بودند، ضربه سر بازیکن تراکتور با اصابت به تیر افقی دروازه نسف قارشی، راهی اوت شد.

در دقیقه 24 بازیکنان تراکتور در حرکتی توپ را وارد دروازه نسف قارشی کردند که از دید داور در این صحنه روی دروازه‌بان نسف قارشی خطا روی داده بود.

دقیقه 27 بازیکنان تراکتورسازی کرنری را از سمت چپ دروازه نسف قارشی ارسال کردند که حبیب گردانی با ضربه سر توپ را به تیر دروازه زد.

علی‌رغم حملات متعدد سرخ‌پوشان تبریز در این نیمه، شاگردان اولیویرا نتوانستند گلی را وارد دروازه حریف کنند و بازی در 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 52 مهدی کیانی کاپیتان سرخ‌پوشان ایران با یک ضربه تماشایی از روی ضربه ایستگاهی، توانست دروازه نماینده ازبکستان را باز کند و تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد. اما در دقیقه 59 این تیم نسف قارشی بود که توانست از اشتباه سنگربان تراکتور نهایت استفاده را ببرد و بازی را به تساوی بکشاند. ضربه از راه دور و فنی هافبک نسف قارشی با اشتباه محرز حامد لک در اختیار مهاجم فرصت‌طلب حریف قرار گرفت و آرتور گئورگیان توانست با ضربه تمام کننده دروازه لک را باز کند.

این پایان کار نبود و باز هم نماینده ازبکستان روی اشتباه محرز مدافع و دروازه‌بان تراکتورسازی توانست به گل دوم برسد. در دقیقه 71 آرتور گئورگیان کاپیتان سفیدپوشان ازبکستانی از روی نقطه کرنر با یک ضربه کات دار توپ را به طور مستقیم وارد دروازه حامد لک کرد. البته اشتباه مدافع و سنگربان تراکتورسازی در به ثمر رسیدن گل دوم نسف چندان بی‌تاثیر نبود.

دقیقه 81 ارسال آندرانیک تیموریان با ارسال ضربه سر میرهانی هاشمی همراه بود اما این توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون از زمین رفت.

در دقیقه 82 نیز نماینده ازبکستان باز هم روی دروازه تراکتورسازی خطرساز شد و شوت بازیکن این تیم پس از برخورد به دیرک دروازه راهی خارج از زمین شد.

حملات تراکتورسازی برای جبران گل‌های خورده سودی نداشت و این تیم با شکست مقابل حریف ازبکستانی خود در امتیاز 4 باقی ماند تا امکان صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

۱۳۹۴/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...