نسخه چاپی

دختران وپسران در آموزشگاه‌های خصوصی چه می كنند ؟+ تصاویر

آموزشگاه های خصوصی با شروع فصل تابستان با روش های مختلف اعم از تبلیغات فانتزی و پرزرق و برق به دنبال جذب جوانان در سطح گسترده هستند .

اين آموزشگاه ها براي رقابت با يكديگر و جذب بيشتر جوانان، تبليغات لجام گسیخته ای را در دستور كار خود قرار داده اند.

همچنین با عدم نظارت دستگاه هاي مربوطه نسبت به عملکرد این آموزشگاه ها، آنان به راحتي با پر زرق و برق نشان دادن فضای موسسه شان باعث تحريك جوانان براي شركت در دوره هاي آموزشي می شوند.



0.jpg

1.jpg

از تبليغات فانتزي اين گونه موسسات كه بگذريم در بسياري از موارد مشاهده شده که اشخاصي با پوشش غير اخلاقي به عنوان رزورشن و يا منشي در اين آموزشگاه ها مشغول به فعاليت هستند كه جداي از حقوق و مزاياي ماهانه، وجهي براي تهيه لوازم آرايشي و پوشش هاي نامناسب شان از سوي موسسان اين آموزشگاه ها دریافت می کنند تا با جلب توجه بیشتر، باعث جذب مشتري شوند.

2.jpg

 به گفته برخي از كارشناسان اجتماعي اين تحركات براي جلب مشتري و تحريك جوانان براي شركت در كلاس هاي آموزشگاه مربوطه صورت مي گيرد و آثار مخرب آن امروزه به وضوح در بين شبكه هاي اجتماعي قابل مشاهده است.

همچنين، محتواي برگزاري اين كلاس ها نشان دهنده بي توجهي مسئولين فرهنگي و اجتماعي به نحوه تدريس از سوي استادان غير متعهد و القاي تفكرات ضد اسلامي، ملي گرايي، كاپيتاليسمي و ترويج ناسيوناليسمي حكايت دارد.

3.jpg

4.jpg





اين نكته حائز اهميت است كه در طول برگزاري اين كلاس ها، رويا پروري از طریق به تصوير كشيدن زندگي هاي اروپايي- آمريكايي به جوانان ديكته می شود که این اقدام علاوه بر اینکه سوق دادن جوانان به سمت تفكرات، زندگي عادی آنان را تحت تاثیر قرار می دهد.




5.jpg

6.jpg

 جالب تر آنکه كتاب هايي كه در اين آموزشگاه ها تدريس مي شود دارای محتوایی غير اخلاقي از قبیل خيانت به بنياد خانواده، دزدي، جنايت و رفتار هاي نامشروع، استفاده از مشروبات الكلي و ترويج برگزاري مهماني هاي شبانه در آن گنجانده شده است و جالب آنجاست این كتاب در داخل كشور چاپ شده و به راحتي توسط فروشگاه هاي فرهنگي عرضه مي شود.

۱۳۹۱/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...