نسخه چاپی

رحمانی فضلی: اسناد پول های كثیف را ارائه می كنم

عبدالرضا رحمانی فضلی در طی سخنانی اظهار داشت كه اسناد همه پول های كثیف را دارد . آیا مطرح كردن پول های كثیف حربه جدیدی برای تخریب بهارستانی هاست؟

به گزارش نما به نقل از آناج، اوایل اسفند ماه سال 93 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در گردهمایی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور به سخنانی در رابطه با ورود پول کثیف به چرخه انتخابات پرداخت.

اما جنجال ورود پول کثیف به قدرت موج بسیار شدیدی توسط روزنامه های زنجیره ای علیه بهارستانی ها ایجاد کرده به طوری که جریان پول های کثیف که مدتی است بر سر زبان ها افتاده ، این فکر را در تایید یا رد این پول ها و ورود آن به انتخابات در اذهان عمومی شکل داده است.

از طرفی تاکید جریان اصلاح طلب بر ورود پول های کثیف به ورطه انتخابات شبهه تخریب جناح مقابل را در اذهان رقم زده و خبر از فشار های اصلاح طلبان برای تصاحب مجلس دهم می دهد اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در عکس العمل به این سخنان رحمانی فضلی از اظهارات وی اظهار تاسف کرده و همچنان پیگیر این مسئله از وزیر کشور هستند این مسئله تاجایی ادامه یافت که لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور خواست تا توضیحات خود را در رابطه با وجود پول های کثیف ارائه دهد.

عبدالرضا رحمانی فضلی نیز در حاشیه نشست هفتاد و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور در پاسخ به رئیس مجلس گفت که اسناد خود را آماده کرده و می خواهد این اسناد را در رابطه با پول های کثیف ارائه کند.

نکته قابل توجه اینجاست که روزنامه ها و رسانه های اصلاح طلب بر اساس همین گفته های وزیر کشور مانور اساسی و جدی علیه بهارستانی ها آغاز کرده اند که شاید دست مایه ی حربه جدید آنها برای تصاحب کرسی های مجلس دهم باشد.

گفتنی است تهاجم سیاسی به نمایندگان مجلس نهم توسط اعتدالیون و اصلاح طلبان از چند ماه گذشته کلید خورده و تاکنون موج هایی برای تخریب بهارستانی ها ایجاد شده است که شاید موج پول های کثیف نیز به نوبه خود در راستای همین سیاست پیش می رود.

۱۳۹۴/۲/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...