نسخه چاپی

تابش در گفت‌وگو با فارس:

اصلاح ‌طلبان لیدر ندارند

عکس خبري - اصلاح ‌طلبان ليدر ندارند

نماینده مردم یزد و اردكان در مجلس با بیان اینكه اصلاح‌‌طلبان لیدر ندارند گفت: در رابطه با این موضوع كه اصلاح طلبان صددر صد به این نتیجه رسیده باشند كه در انتخابات شركت می‌كنند چیزی نشنیده‌ام.

به گزارش نما، محمدرضا تابش نماینده مردم یزد و اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: درباره اختلاف عبدالله نوری با خاتمی و این موضوع که اصلاح طلبان صددر صد به این نتیجه رسیده باشند که در انتخابات شرکت ‌کنند چیزی نشنیده‌ام.

وی در پاسخ به اینکه لیدر جریان اصلاحات در حال حاضر چه کسی است، افزود: در حال حاضر که اصلاح طلبان فعالیتی ندارند که بخواهند لیدر داشته باشند.

نماینده مردم یزد و اردکان در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت نکنند، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در انتخابات رای می‌دهند ولی مشارکت فعال این است که در انتخابات نامزد داشته باشند و تبلیغ کنند و استراتژی و راهبرد خود را مشخص کنند و برای اداره کشور برنامه دهند.

تابش در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم‌گیری نهایی برای حضور اصلاح طلبان در شورای هماهنگی اصلاحات اتخاذ می‌شود گفت: اگر شورای هماهنگی میدان عمل داشته باشد این طور خواهد بود؛ باید آدم‌های اثرگذارتری در جلسات شورای هماهنگی حضور داشته باشند تا تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس درباره احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرایان معتدل اظهار داشت: باید به انتخابات نزدیک‌تر شویم و ببینم آیا اصلاح‌طلبان می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند یا اینکه قصد دیگری دارند.

وی افزود:‌ جدای از افراد خاص و اظهار نظر در مورد اشخاص اگر قرار نباشد که اصلاح‌طلبان در انتخابات کاندیدا داشته باشند ما از کسانی که صراحتاً مواضع خود را اعلام کنند و ما تشخیص دهیم که در هر صورت در اجرای منویات و راهبردهای ما یک فرد هماهنگ‌تر است، خودمان از حمایت آن فرد استقبال می‌کنیم.

۱۳۹۱/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...