نسخه چاپی

قلعه‌نویی از استقلال به آمریكا می‌رود؟

علی منصوری آنقدر به تیم استقلال و رنگ آبی علاقمند است كه نام آبی های لس آنجلس را برای تیمش انتخاب كرده است. تیمی كه احتمالا در سال آینده امیر قلعه نویی هدایت آن را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، به احتمال فراوان امسال آخرین سال حضور امیر قلعه نویی در استقلال خواهد بود.

امیر قلعه نویی که این روزها نتایج خوبی با استقلال نمی گیرد همه تلاشش را گذاشته تا آخرین بازی تیمش با پرسپولیس را در دربی بزرگ پایتخت ببرد.دیداری که شاید با پیروز شدن در آن بتواند هم تا حدودی فشارها را از روی خودش بردارد و هم اینکه درآخرین روز رقابت های لیگ و با توجه به اتفاقاتی که می افتد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

استقلال به احتمال فراوان سال آینده با خریدار جدید مدیریت می شود و احتمالا قلعه نویی هم یکی از گزینه های مالکان جدید خواهد بود اما از آن طرف تیم های متول لیگ برتری مثل سایپا،سپاهان و حتی فولاد خوزستان که احتمال مربیان خودشان را تغییر می دهند امیر قلعه نویی را جزو یکی از گزینه های خود قرار خواهند داد. به خصوص سپاهان و اصفهانی ها که قلعه نویی خاطرات خوبی را برایشان رقم زده است. با توجه به اتفاقات اخیر در نصف جهان خیلی بعید است که حسین فرکی (اگر قهرمان نشود) در این تیم بماند.

با همه این شرایط آن طور که خبر می رسد سرمربی آبی پوشان اما تصمیم دیگری برای فصل جدید خواهد گرفت.او که در یکی از مصاحبه های قبل از عید نوروز خودش عنوان کرده بود به زودی از ایران می رود شاید فصل جدید را در لیگ آمریکا مربیگری کند.این در حالی است که مشاوران قلعه نویی هم این پیشنهاد را به او داده اند که حداقل برای یک سال دور از لیگ ایران باشد.البته مشکلی که قلعه نویی دارد،هوتن پسرش است که سرباز است و اجازه خروج از کشور را ندارد.به نظر هوتن هم امسال قرار است در یکی از تیم های نظامی بازی کند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

اما مقصد سرمربی استقلال کدام تیم آمریکایی است؟ تیم لس آنجلس بلوز که مالک آن یک ایرانی است و قبلا امیر عابدزاده پسر عقاب آسیا هم در آن بازی کرده است. علی منصوری آنقدر به تیم استقلال و رنگ آبی علاقمند است که نام آبی های لس آنجلس را برای تیمش انتخاب کرده است. تیمی که احتمالا در سال آینده امیر قلعه نویی هدایت آن را برعهده خواهد گرفت.

۱۳۹۴/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...